تاریخ انتشار Ghost of Tsushima PC لو رفت


یکی از کارمندان نرم افزار Nixxes ادعا کرده است که نسخه PC بازی Ghost of Tsushima در سال 2024 منتشر خواهد شد.

بازی Ghost of Tsushima را می توان یکی از بهترین آثار انحصاری پلی استیشن نسل قبل دانست که مورد تحسین سازندگان بزرگی مانند شینجی میکامی و هیرونوبو ساکاگوچی او قرار داد. بازی Ghost of Tsushima به دلیل اتمسفر خیره کننده، طراحی جهان باز و نبردهای هیجان انگیز با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد.

از زمانی که سونی شروع به انتقال عناوین انحصاری پلی استیشن به رایانه شخصی کرد، کاربران رایانه شخصی منتظر تجربه Ghost Of Tsushima بودند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهراً انتظار طرفداران به پایان رسیده و این محصول اکشن ماجراجویی جهان باز سرانجام در سال 2024 وارد رایانه خواهد شد.

یکی از کارمندان استودیوی Nixxes Software اخیراً ادعا کرده است که اطلاعاتی در مورد نسخه رایانه شخصی بازی های پلی استیشن در سال 2024 دارد. همانطور که در رسانه 4chan نشان داده شده است، سونی برنامه های زیادی برای کاربران رایانه های شخصی دارد. علاوه بر Ghost of Tsushima، می‌توان انتظار نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 و Demon's Souls را نیز داشت. این افشاگر مشخص می‌کند که Soccer Punch مسئول Tsushima Ghost Port است.

این اولین باری است که Sucker Punch Studios بر روی نسخه PC یک بازی کار می کند که منجر به چرخه توسعه طولانی تری شده است. با توجه به اینکه استودیو Naughty Dog روی نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 نیز کار کرده است، به نظر می رسد Soccer Punch رویکرد مشابهی را در پیش گرفته است. اگرچه Ghost of Tsushima پیشرفت های زیادی روی کنسول پلی استیشن 5 ایجاد کرده است، اما نسخه PC احتمالا بهترین نسخه برای تجربه بازی است.

بخوانید  Lego Donkey Kong طعنه زد، تابستان امسال می آید

طرفداران می توانند انتظار ویژگی هایی مانند پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض، فناوری DLSS و سایر پیشرفت های بصری مانند افزایش سطح جزئیات فاصله، بهبود کیفیت سایه و نرخ فریم را داشته باشند. نمونه برداری از انیمیشن در نسخه رایانه شخصی Ghost of Tsushima. نسخه PC بازی Ghost of Tsushima احتمالاً در کنار Ghost of Tsushima 2 عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود در اواخر سال 2024 به طور رسمی معرفی شود.

کاربران کامپیوتر در سال 2024 نیز می توانند بازی Horizon Forbidden West را تجربه کنند. این نسخه از فناوری DLSS 3 نیز پشتیبانی می کند، اما استودیوی نرم افزاری Nixxes هنوز تاریخ دقیق انتشار را تایید نکرده است. در گزارش جدید به پورت God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 برای رایانه شخصی نیز اشاره شده است.

شاید همه این آثار انحصاری به رایانه راه پیدا نکنند، اما انتشار Ghost of Tsushima برای رایانه بسیار محتمل است. زیرا سونی در 3 سال گذشته بسیاری از بازی های کامپیوتری بزرگ خود را منتشر کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر