به نظر می رسد Discord به طور تصادفی بازدیدهای ویدیوی اول آوریل خود را با یک ربات افزایش می دهد

به نظر می رسد Discord به طور تصادفی تعداد بازدیدهای ویدیوی شوخی روز اول آوریل 2024 خود را افزایش داده و میلیون ها بازدید آن را افزایش داده است.

طبق گزارش IGN، این ویدئو تنها در 17 ساعت 628 میلیون بازدید به دست آورد. این فیلم رکورد قبلی تریلر GTA 6 را برای اولین 24 ساعته یک موزیک ویدیوی غیر موزیک شکست. این ویدیو خود یک کلیپ کوتاه است که از اضافه شدن جعلی لوت باکس به پلتفرم اجتماعی خبر می دهد. او فقط تعداد محدودی بازدید داشت زیرا ظاهراً تصادفی “viewbotted” شده بود.

Marvin Witt، توسعه‌دهنده نرم‌افزار و Dataminer Discord، در این پست منتشر کرد توییتر/X که Discord ویدیو را در برنامه خود در یک اعلان نان تست پیاده سازی کرده است، به این معنی که ویدیو در دستگاه های مختلف به صورت حلقه پخش می شود. از آنجایی که ویدیو مستقیماً جاسازی شده بود، بدون اینکه کسی واقعاً آن را در YouTube تماشا کند، بازدیدها را افزایش داد. ویت همچنین ادعا کرد که این یک تصادف بوده است، و اسکرین شات یک توسعه دهنده را ارسال کرد که از تعداد بازدیدها ابراز شگفتی می کند.

GameSpot برای توضیح بیشتر در مورد اینکه چه چیزی منجر به افزایش بازدید شده است، با Discord تماس گرفته است.

در دیگر اخبار Discord، برنامه اجرای تبلیغات را احتمالاً از هفته آینده آغاز خواهد کرد. کاربران Discord می‌توانند با انجام بازی‌ها و پخش محتوا برای دوستان خود، «جستجوهای حمایت‌شده» را تکمیل کنند تا لوازم آرایشی درون‌برنامه‌ای به دست آورند. دیسکورد قبلاً موضع شدیداً ضد تبلیغاتی داشت و به جای آن درآمد اشتراک را انتخاب می کرد. این شرکت 17 درصد از نیروی کار خود را در ژانویه اخراج کرد.

بخوانید  Beelink's Powerful Mini PCs Receive Massive Discounts At Amazon

تحریریه مجله بازی یک گیمر