بهترین استراتژی ها در Helldivers 2

برای تبدیل شدن به جهنمی شکست ناپذیری که برای بودن به دنیا آمده اید، به قوی ترین راهبردها در اختیار خود نیاز دارید. از احضار مواد منفجره قدرتمند از مدار گرفته تا پرتاب سلاح‌های سنگین و موارد دیگر، اینها بهترین Stratagems در Helldivers 2 به همراه ویژگی‌ها، سطح الزامات و پرس و جوی هزینه‌های امتیاز (به نام R در بازی) هستند.

حمله هوایی عقاب

  • صفات: منفجره، عقاب
  • به صورت پیش فرض آنلاک شده است

یکی از اولین استراتژی هایی که برای استفاده آماده خواهید بود، حمله هوایی عقاب مانند چاقوی ارتش سوئیس است. حفره‌های حشره‌ها را می‌بندد (گاهی اوقات حتی کل لانه‌ها)، آسیب خوبی به حریفان زره پوش وارد می‌کند، و می‌تواند امواج کامل دشمنان غیر زرهی را از بین ببرد و فضای تنفسی بسیار مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

نارنجک انداز

  • ویژگی ها: سلاح پشتیبانی، جهنم، انفجار
  • R6000

یکی از اولین مشکلاتی که حداقل در قسمت باگ درگیری با آن مواجه خواهید شد، دشمنان زره پوش است. شما با سلاحی شروع نمی کنید که بتواند مستقیماً زره را سوراخ کند، به این معنی که باید آنها را کنار بزنید تا نقاط ضعف آنها را بزنید یا از نارنجک یا حملات مداری استفاده کنید.

نارنجک انداز یک راه عالی برای مقابله سریع، آسان و ارزان با تهدیدات زرهی مانند Chargers، از بین بردن سریع دشمنان بزرگتر مانند Bile Spewers، از بین بردن کل گروه های دشمنان ضعیف تر و حتی بستن سریع تعداد زیادی از سوراخ های حشرات برای از بین بردن است. لانه ها زودتر آن را دریافت کنید و اغلب از آن استفاده کنید.

تفنگ بدون لگد

  • ویژگی ها: سلاح پشتیبانی، جهنم، انفجار
  • سطح 5، 6000 R

The Recoilless Rifle یکی از قدرتمندترین سلاح های تک تیر بازی است و خیلی زود در دسترس است، به این معنی که می تواند برای مدت طولانی متحد شما در برابر دشمنان بزرگی مانند Chargers یا حتی Bile Titans عظیم باشد. با این حال، باید خودتان خم شوید تا آن را شارژ کنید، مگر اینکه با یک متحد هماهنگ کنید تا آن را برای شما شارژ کند. بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید که از آن در مبارزات بسیار پرتنش استفاده کنید، بدون اینکه هم تیمی ها آماده کمک به شما باشند. با این حال، از همان ابتدای بازی به شما پول زیادی می دهد.

ملات نگهبان

  • صفات: جهنمی، انفجاری، نگهبان
  • سطح 8، 8000 R

Machine Gun Sentry که در اوایل بازی به دست می آورید عالی است و شما را در بسیاری از مراحل اولیه بازی به همراه خواهد داشت، اما بهترین Sentry نیست. از سطح 8 موجود است، هنگامی که زمان دفاع از مکان های کلیدی است یا زمانی که به قدرت شلیک اضافی نیاز دارید، با نگهبان خمپاره تماس بگیرید، و خواهید دید که چگونه واقعی نگهبان می تواند این کار را انجام دهد.

با شلیک خودکار به اهداف حتی نسبتاً دور، بمب‌های کوچکی را بر روی آنها پرتاب می‌کند، گروه‌های کوچک‌تری از دشمنان را بیرون می‌کشد و حتی به‌سرعت به تکه‌های بزرگ‌تر تبدیل می‌شود. معاوضه این است که شما واقعا نمی توانید به دشمنان خود نزدیک شوید مگر اینکه بخواهید خسارت جانبی وارد کنید. بسیاری از هلدایورهای ضعیف تر از این طریق از بین رفته اند، پس مانند آنها نباشید.

Rover Watchdog

  • ویژگی ها: Hellpod، کوله پشتی
  • سطح 10، 7500 R

این Stratagem را می توان در بخش مهندسی خلیج خریداری کرد، گارد داگ روور یک پهپاد تهاجمی خودران است که از تفنگ لیزری استفاده می کند. می تواند از هر جهت حمله کند و یک جفت چشم اضافی به شما می دهد، حتی زمانی که تنها توسط دشمنان آزادی گرفتار می شوید.

قبل از پرواز مجدد با بازگشت به کوله پشتی شما شارژ و شارژ می شود. در مد واقعی Helldivers، او می‌تواند به شما یا متحدانتان حمله کند و حتی آن‌ها را بکشد، بنابراین به حرکت ادامه دهید و از مکان‌های هم تیمی‌های خود آگاه باشید تا بیشترین استفاده را از او ببرید.

لیزر مداری

  • مشخصات: مداری
  • سطح 15

لیزر مداری مانند یک فیلم کوتاه زیبا در یک سریال درباره گروه خاصی از قهرمانان شکار ملخ است. زمینی را که می‌خواهید از حضور دشمن پاک کنید، رنگ کنید، سپس بایستید تا لیزر قدرتمند هر تهدیدی را در منطقه ردیابی کند. مدتی دوام می آورد و ضربه محکمی می زند و برای مبارزات طولانی مدت در یک منطقه ایده آل است.

بمب عقاب 500 کیلوگرمی

  • صفات: منفجره، عقاب
  • سطح 15

وقتی کاملاً مثبت است دارد برای مردن، ممکن است با بزرگترین بمبی که دارید به او ضربه بزنید، و بمب 500 کیلوگرمی عقاب دقیقاً همین است. این آسیب کاملاً مضحک وارد می کند، اما هنگام استقرار آن مراقب باشید، زیرا نه تنها منطقه آسیب زیادی دارد، بلکه انواع خاصی از منظره ممکن است به این معنی باشد که به آن شدت ضربه نمی زند. خواه یک اشکال بود (هاها) یا همانطور که انتظار می رفت کار می کرد، یک بار یک شارژر را به شکافی بین دو صخره صدا زدم و تقریباً سالم از بین رفت. مراقب باشید، Helldivers.

Railgun

  • ویژگی ها: سلاح پشتیبانی، هلپاد
  • سطح 20

Railgun احتمالا تنها است قوی ترین سلاح در Helldivers 2. برای باز کردن قفل آن باید در سطح 20 باشید اما این یک سلاح سنگین است که تنها نقطه ضعف آن این است که باید چند ثانیه قبل از شلیک آن را شارژ کنید. این یک مقدار پوچ آسیب وارد می کند، برای شارژ مجدد آن نیازی به کمک ندارید و تقریباً هر چیزی را که به آن اشاره کنید از بین می برد. فقط مطمئن شوید که آن را در مسیر درست قرار داده اید… و شارژ را زیاد نگه ندارید.

بسته ژنراتور شیلد

  • ویژگی ها: Hellpod، کوله پشتی
  • سطح 20

Helldivers 2 دشوار است. درباره این دو راه وجود ندارد. Shield Generator Pack آتش ورودی را برای چند لحظه مسدود می کند تا کمی فضای تنفس به شما بدهد، و به من اعتماد کنید، زمانی که شروع به انجام ماموریت های دشوارتر کنید به آن نیاز خواهید داشت. به خودت لطفی کن و یک کوله برداری.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Helldivers 2 به پایان رسید