بالا در زندگی همه چیز را بدانید

همه اینها باعث می شود شخصیت شما به یک شکارچی فضل بین کهکشانی تبدیل شود و کل کارتل مواد مخدر بیگانه را برای نجات بشریت تعقیب کند.

High on Life می بینید که شما کنترل شخصیتی را به دست می گیرید که به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شده است و مطلقاً هیچ رویا و جاه طلبی در زندگی ندارد، تا زمانی که زمین توسط یک کارتل بیگانه مورد هجوم قرار می گیرد که می خواهد به انسان های بالا دست برود و آنها را مانند مواد مخدر بفروشد. . شخصیت شما همچنین با یک اسلحه سخنگو بی ادب یا Gatlian به نام Kenny روبرو می شود و همچنین وظیفه دارد گتلیان های بیشتری را که به عنوان سلاح جایگزین شما عمل می کنند و می توانند به شما در شکست دادن دشمنانتان کمک کنند، نجات دهد.

High On Life برای XBox One، Xbos Series X/S و PC در 13 دسامبر 2022 با قیمت 60 دلار منتشر خواهد شد. همچنین در تاریخ انتشار بر روی XBox Game Pass در دسترس خواهد بود.

High on Life توسط Squanch Games توسعه یافته است. Squanch Games – که قبلا با نام Squanchtendo شناخته می شد، توسط جاستین رویلند و تانیا واتسون، که قبلاً به عنوان تهیه کننده اجرایی در Riot Games خدمت می کردند، تأسیس شد. قبل از High on Life، Squanch Games به طور خاص بر روی ساخت بازی برای واقعیت مجازی تمرکز داشت.

بخوانید  فیلم چهار شگفت انگیز کهکشان خود را در رالف اینسون پیدا می کند