بازی The Sons of the Forest توانست رکورد 269000 بازیکن همزمان را به نام خود ثبت کند

زمان عرضه کامل بازی Sons of the Forest مشخص نیست. پیش از این، سازندگان گفته بودند که باید بازی را در فرم دسترسی اولیه منتشر کنند تا از تاخیر دیگری جلوگیری کنند.

Sons of the Forest یک بازی ترسناک و بقا است که توسط Andnight Games ساخته و توسط Newnight منتشر شده است. این بازی داستان گروهی از سربازان را دنبال می کند که وظیفه دارند یک میلیونر گم شده را در جزیره ای دورافتاده پیدا کنند. جزیره پر از آدم خواران است و بازیکنان باید برای زنده ماندن دست به کار، بسازند و بجنگند.

بازی Sons of the Forest دنباله The Forest در سبک بقا و ترسناک است که در سال 2014 منتشر شددیروز در Early Access منتشر شد و تنها یک ساعت پس از آن تعداد بازیکنان همزمان این بازی در استیم از 80000 بازیکن گذشت. دو ساعت پس از انتشار، این تعداد به 253000 بازیکن افزایش یافت و با در نظر گرفتن کل 24 ساعت از روز اول انتشار زودهنگام بازی، بیشترین تعداد بازیکنان همزمان برای آن بازی 269563 نفر بود.

تعداد بازیکنان همزمان Sons of the Forest در Steam از روز اول راه‌اندازی

در این کار، بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا مشارکتی بازی کنند. با این حال، در هر حالت، یک همراه غیرقابل بازی به نام کلوین، شخصیت های اصلی را همراهی می کند. کلوین نمی تواند صحبت کند و بازیکنان باید برای برقراری ارتباط با او در یک دفترچه بنویسند. این امکان وجود دارد که یک ویرجینیا جهش یافته سه دست و سه پا و سایر همراهان را برای کمک به شما استخدام کنید.

بخوانید  شایعه: اتمام God of War Ragnarok به ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت

بازی The Sons of the Forest تنها سه ساعت پس از انتشار در فروشگاه استیم توانست رکورد 269000 بازیکن همزمان را ثبت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر