باب اسفنجی شلوار مربعی: تند تند کیهانی

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاهی از بازی جدید باب اسفنجی دعوت می کنیم.

استودیو Purple Lamp این بازی را ساخته است. استودیویی که نسخه دیگری از SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated در سال 2020 را توسعه داد.

باب اسفنجی با یک بازی دیگر بازگشته است تا ما را به دنیای رنگارنگ و سرگرم کننده خود بازگرداند. در این ویدیو ما SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake را بازی می کنیم.

آخرین بازی از سری SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake ماه گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شد.

بازی جدید باب اسفنجی در سبک پلتفرمر سه بعدی طراحی شده است. در حالی که این بازی نمی تواند گام های نوآورانه بزرگی در این سبک بردارد، اما موفق شده است عناصر سرگرم کننده پلتفرم سه بعدی را به خوبی پیاده سازی کند. سازندگان سعی کردند گیم پلی بازی را بدون چالش خاصی طراحی کنند تا بازیکنان جدید و جوان بتوانند از بازی لذت ببرند البته این اکشن نیز به زیبایی در بازی پیاده سازی شده است تا من و میثم از روند پلتفرمینگ بازی لذت ببریم.

باب اسفنجی بدون شک شخصیت مورد علاقه بسیاری از ما علاقمندان به انیمیشن و کارتون است. انیمیشن های باب اسفنجی بخشی جدایی ناپذیر از خاطرات ما هستند. تا به امروز بازی های ویدیویی زیادی از این سری ساخته شده است. تقریبا هر چند سال یکبار شاهد انتشار یک بازی از این سری هستیم.

برای حمایت از ما، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بخوانید  بازیگر سریال Witcher به کماندوهای انیمیشن دنیای دی سی می پیوندد
تحریریه مجله بازی یک گیمر