بازیگر سریال Witcher به کماندوهای انیمیشن دنیای دی سی می پیوندد


آنیا چالوترا، بازیگر نقش Yennefer ونگربرگ در سریال Witcher، برای صداپیشگی یک شخصیت شرور در Creature Commandos اضافه شد.

مقاله مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

یک سریال انیمیشنی بر اساس کمیک Creature Commandos در دست ساخت است و هم اکنون در جدیدترین آن قرار دارد اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این انیمیشن سریالی اضافه شده است. جیمز گان، رئیس استودیو دی سی تایید کرد که آنیا چالوترا، بازیگر نقش Yennefer ونگربرگ در سریال Witcher، به جمع بازیگران Creature Commandos اضافه شده است. Chalotra قرار است صداپیشگی شخصیت Kirke را در این مجموعه انیمیشنی بر عهده بگیرد. این شخصیت شیطانی و منفی یکی از دشمنان Wonder Woman در دنیای کمیک های دی سی است.

آنیا چالوترا در نقش Yennefer در فصل سوم سریال Witcher

کرک که توسط رابرت کنیر، هری جورج و پیتر جورج پرز خلق شد، اولین بار در Wonder Woman شماره 37 معرفی شد و یکی از قدرتمندترین دشمنان Wonder Woman به حساب می آید. با توجه به اینکه ساخت فیلم جدیدی از این ابرقهرمان محبوب تایید نشده است، اما سریال Paradise Lost بر اساس دنیای آن تولید خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد حضور شخصیت کی یرکه در این مجموعه خواهیم بود.

جیمز گان ضمن تایید حضور آنیا چالوترا در Creature Commandos افزود که به زودی حضور بازیگران بیشتری در این مجموعه انیمیشنی را اعلام خواهند کرد. شان گان در نقش ویزل و ربات جی آی، فرانک گریلو در نقش ریک فلگ پدر، دیوید هاربر در نقش اریک فرانکنشتاین، ایندیرا وارما در نقش عروس، ماریا باکالووا در نقش پرنسس ایلانا راستوویچ، زویی چائو در نقش نینا مازورسکی و آلن تودیک در نقش دکتر فسفر از جمله این موارد هستند. صداپیشگان Creature Commandos.

بخوانید  Sonic The Hedgehog Black Friday Deals - Save Big On Toys And Collectibles

انیمیشن Creature Commandos قرار است در 7 قسمت تولید و از شبکه مکس پخش شود و این انیمیشن قسمتی از فصل اول دنیای سینمایی جدید دی سی به نام خدایان و هیولاها است که در آینده نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. از این سری ها شایعه شده است که یکی از شخصیت های گروه انیمیشن Creature Commandos نیز در سریال Waller حضور خواهد داشت.

جیمز گان وظیفه نگارش فیلمنامه تمامی قسمت های این مجموعه انیمیشنی را بر عهده دارد و تمرکز آن بر روی گروهی از اعضا در قالب هیولا است و سریال Creature Commandos با محدودیت سنی بزرگسال ساخته خواهد شد. فیلم Superman: Legacy قرار است آغازی بر فیلم های خدایان و هیولاها باشد، فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر