ارائه بازی موبایل Moth Lake


اگر به بازی های ترسناک و داستانی علاقه دارید در این مقاله یک گیمر قصد داریم شما را با بازی ترسناک Moth Lake آشنا کنیم که داستانی جالب را روایت می کند.

یک داستان جذاب یکی از بخش های اصلی یک بازی ترسناک است، بنابراین شاید یک بازی ترسناک هیولاها و حتی ترساندن بسیار کمی داشته باشد، اما داستان و فضای آن ترس را در بازیکنان ایجاد می کند. به عنوان مثال، بازی Inside، بدون اینکه حتی یک خط دیالوگ داشته باشد، داستانی ترسناک را به گونه ای روایت می کند که با گذشت حدود 8 سال از انتشار، هنوز مردم در مورد آن صحبت می کنند. در این مطلب از سری مقالات ارائه بازی های موبایلی، به سراغ بازی Moth Lake ساخته شده توسط استودیو Sui Arts رفتیم که داستانی ترسناک با شخصیت های مختلف را روایت می کند.

بازی ترسناک دریاچه پروانه

بازی از جایی شروع می شود که یک هیولای ترسناک به اولین شخصیت قابل بازی، کامرون می آید و پس از مدت کوتاهی ناپدید می شود. حالا بازیکنانی که نقش این شخصیت را بازی می کنند باید خانه را جستجو کنند و بفهمند که چه خبر است. پس از اتمام این قسمت از بازی، بازیکنان باید با شخصیت های جدید و همراه با یک اتفاق ترسناک و تکان دهنده، بازی را ادامه دهند.

یکی از ویژگی های خوب بازی قابلیت انتخاب است; در واقع در طول بازی گاهی باید یکی از دو مسیری را انتخاب کنید که می تواند مسیر کل داستان بازی را تغییر دهد و گاهی یک انتخاب اشتباه باعث مرگ شخصیت بازی می شود! علاوه بر این آیتم ها، بازی شامل پازل های مختلفی می شود که برای برخی از آنها باید آیتم دیگری را پیدا کنید که البته کار سختی نخواهد بود.

بخوانید  فیلم Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد

همانطور که در ابتدا گفته شد، گاهی هیولاها به شما حمله می کنند و تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از آنها فرار کنید و در مکان های مختلف مخفی شوید. به طور کلی دریاچه Moth به عنوان یک اثر ترسناک تخیلی به راحتی می تواند طرفداران این دسته از آثار را تا انتها همراهی کند که با توجه به انتخاب هایی که در طول بازی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد ارزش تکرار آن را افزایش می دهد.

بازی داستان ترسناک دریاچه Moth

گرافیک پیکسلی و طراحی محیط بازی Moth Lake توانسته فضایی ترسناک را به بازیکنان منتقل کند. در واقع رنگ آمیزی بازی حتی در موقعیت هایی که از نظر داستانی نباید ترسناک باشد به گونه ای است که احساس ناامنی را القا می کند. علاوه بر این، در کنار این موضوع، موسیقی نیز توانست حس وحشت بازی را چند برابر کند.

استودیوی هنرهای سوئی با Moth Lake موفق به تهیه یک اثر ترسناک جذاب بر اساس داستانی شده است که به دلیل اتفاقی عجیب و غیرمنتظره می تواند مخاطب خود را شوکه کند.

Moth Lake اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است. شما می توانید این بازی موبایلی را از طریق لینک های زیر دانلود کرده و از تجربه یک بازی ترسناک جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی دریاچه پروانه

تحریریه مجله بازی یک گیمر