اندازه بازی Star Wars Jedi: Survivor را در پلی استیشن 5 تعیین کنید

لازم به ذکر است که نسخه PC بازی Star Wars Jedi: Survivor به 155 گیگابایت فضای نصب نیاز دارد. در نهایت باید گفت که پیش بارگذاری این بازی از 26 آوریل (6 اردیبهشت) و دو روز مانده به تاریخ انتشار رسمی بازی آغاز خواهد شد.

ادامه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است داستان کال را در دنیای Star Wars دنبال کند. این بازی نیز مانند قسمت اول توسط Respawn Entertainment ساخته شده است. طبق گفته سازندگان، Star Wars Jedi: Survivor به هر شکل ممکن نسخه قبلی را گسترش خواهد داد.

طبق گفته PlayStation Game Size، نصب Star Wars Jedi: Survivor بر روی پلی استیشن 5، 147577 گیگابایت فضای کنسول را اشغال خواهد کرد. با این حال، حجم اعلام شده در حال حاضر نهایی نیست. این احتمال وجود دارد که بازی مورد بحث در روز انتشار رسمی، پچ روز انتشار را دریافت کند.

حساب توییتر اخیرا PlayStation Game Size فضای مورد نیاز برای نصب Star Wars Jedi: Survivor بر روی کنسول PS5 را آشکار کرده است.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود. Xbox Series S و رایانه های شخصی شامل خواهد شد.

وقوع این اتفاق قطعا تاثیر مستقیمی در حجم این اثر خواهد داشت. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، اکانت توییتر PlayStation Game Size اندازه مورد نیاز برای نصب این بازی بر روی کنسول نسل نهم سونی را در اختیار علاقه مندان این سری قرار داده است.

بخوانید  مستند ساخت The Last of Us Part 2 ارائه شد

آماده سازی شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای رویارویی با دشمنان

تحریریه مجله بازی یک گیمر