انتشار جزئیات جدیدی از شخصیت های بازی Horizon Call of the Mountain

یکی از شخصیت هایی که بازیکنان در داستان Horizon Call of the Mountain با آن روبرو خواهند شد Hami نام دارد که در واقع یک سرباز مرزبانی است که توانسته از حملات سرخ جان سالم به در ببرد. در داستان حامی محافظ شخصیت اصلی بازی است اما به دلیل اینکه ریاس در گذشته مرتکب جنایاتی شده است، حامی از او متنفر است. این شخصیت ثانویه به عنوان فردی سرزنده و عصبانی توصیف می شود.

(حامی در افق ندای کوه)

در یک پست بلاگ پلی استیشن، گوریلا گیمز درباره پیشینه ریاس توضیح داد که او زمانی سرباز وفادار جیران، با نام مستعار دیوان خورشید پادشاه بود. پادشاه دیوانه خورشید مسئول حملات سرخ بود و بعداً توسط آواد سرنگون شد. جیران گروهی را در سایه کارجا به آرمان های خود داشت و به نظر می رسد ریاس یکی از آنها بوده است.

مک‌کاو در ادامه توضیح داد که گوریلا گیمز به‌عنوان یک قهرمان جدید برای بازی VR جدید خود ساخته است: «ما تجربه قبلی Horizon را گرفتیم و آن را از ابتدا برای یک بازی VR توسعه دادیم. به همین دلیل احساس کردیم که به یک قهرمان جدید نیاز داریم. ریاس به عنوان یک کوهنورد ماهر، شکارچی و کاوشگر، نمایشی عالی از مناطق وسیع و خطرناک دنیای Horizon ارائه می دهد.”

در Horizon Call of the Mountain، داستان پس از دستگیری ریاس اتفاق می‌افتد و آواد به او دستور می‌دهد در ازای آزادی، تهدید جدیدی را بررسی کند. با این حال هدف اصلی ریاس در این بازی جبران گناهان گذشته و به دست آوردن آبرو خواهد بود.

بخوانید  انتشار تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 با محوریت شخصیت برایان فیوری

بازی Horizon Call of the Mountain در تاریخ 22 فوریه (3 مارس) سال جاری به عنوان یکی از بازی های عرضه پلی استیشن وی آر 2 منتشر خواهد شد.

حامی در Horizon Call of the Mountain

در ادامه مطلب بن مککاوکارگردان داستان بازی Guerrilla Games درباره شخصیت پردازی قهرمان بازی گفت: “ریاس با طرز فکر درست مسیر اشتباهی را در پیش گرفت. خانواده اش از هم پاشیدند و او به زندان افتاد. این داستانی است که او چگونه سعی کرد از این بازی ها بازگردد. وقایع در راه او با شخصیت های جدید ملاقات می کند و با آشنایان قدیمی خود ملاقات می کند. از آنجایی که ریاس در گذشته یکی از اعضای Shadow Carja بوده است، رابطه او با این شخصیت های جدید در بهترین حالت متناقض خواهد بود. اگر ریاس امیدوار است که توسط این افراد پذیرفته شود. ، او باید قدم برداشته و جبران کند.”

جدیدترین بازی، دو استودیو Gorilla Games و Firesprite اطلاعات جدیدی از Horizon Call of the Mountain منتشر کرده اند که ماه آینده بر روی پلی استیشن VR2 منتشر خواهد شد. در این بازی به جای الوی، شخصیت جدیدی به نام ریاس نقش قهرمان داستان را بازی می کند. ریاس زمانی یکی از اعضای Shadow Carja بود و اکنون باید یک تهدید مرموز برای پادشاهی Sundom را بررسی کند. او از مهارت های خود به عنوان یک شکارچی و کوهنورد باتجربه استفاده می کند.

استودیو گوریلا گیمز جزئیات جدیدی از شخصیت اصلی بازی Horizon Call of the Mountain منتشر کرده است.