امسال تخفیف های PS5 SSD چندان رایج نیست، اما این معامله آمازون ارزش دیدن را دارد

معاملات SSD به اندازه سال گذشته زیاد – یا به بزرگی – نیست، اما در حال حاضر می توانید تخفیف خوبی برای ذخیره سازی فوق العاده سریع برای PS5 یا رایانه شخصی خود دریافت کنید. در آمازون، لکسار 1 ترابایتی NM790 SSD با قیمت 80 دلار به فروش می رسد که 27 درصد تخفیف نسبت به قیمت معمول آن 110 دلار است. همچنین شامل یک هیت سینک است که حتی در هزینه شما صرفه جویی می کند و به این معنی است که از قبل برای نصب روی PS5 شما به درستی پیکربندی شده است.

SSD لکسار 1 ترابایت
SSD لکسار 1 ترابایت

این SSD نسبت به قیمتش مشخصات بسیار خوبی دارد. سرعت خواندن تا 7400 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 6500 مگابایت بر ثانیه دارد، در مقایسه با SSD های PCIe Gen 4 دارای حافظه نهان DRAM تا 40 درصد انرژی کمتری مصرف می کند و دارای گارانتی پنج ساله است. همچنین از حداقل سرعت مورد نیاز برای PS5 (5500 مگابایت بر ثانیه) بسیار بیشتر است.

اگر تعجب می کنید که چرا اخیراً به نظر می رسد معاملات SSD خشک شده است، گزارش شده است که تولید کنندگان برای پاک کردن موجودی اضافی، تولید خود را کاهش داده اند، در حالی که قیمت فلش NAND از آن زمان تاکنون تقریباً دو برابر شده است. به عبارت دیگر، هزینه های تولید در حال افزایش است و مصرف کنندگان باید برای SSD هزینه اضافی بپردازند. با افزایش تقاضا، انتظار افزایش بیشتر قیمت ها را داشته باشید و تخفیف های عمیق ممکن است در آینده قابل پیش بینی نادر باشد.

خوشبختانه، اگر می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی Nintendo Switch یا Steam Deck خود را افزایش دهید، کارت‌های microSD بسیار رایج‌تر هستند. یک کارت microSD 60 دلاری SanDisk Ultra 512 گیگابایتی در حال حاضر فقط 28 دلار در آمازون است. صاحبان Steam Deck ممکن است فضای بیشتری را بخواهند، در این صورت Lexar یک کارت محبوب 1 ترابایتی را ارائه می دهد که در آمازون به 70 دلار کاهش یافته است.

بخوانید  تریلر بازی HYENAS Zero-G - GameSpot

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر