استودیو دابل فاین بازی Psychonauts 3 را توسعه نمی‌دهد

بااین‌حال تیم شیفر، رئیس استودیو دابل فاین اعلام کرد بازی Psychonauts 3 در حال توسعه نیست. شیفر در مصاحبه اخیر با کانال یوتیوب Cressup توضیح داد که در مورد اشاره احتمالی مایکروسافت به توسعه نسخه جدید سری چیزی نشنیده است و هم‌اکنون نسخه جدید Psychonauts در دست تولید قرار ندارد.

شیفر در این‌باره افزود: «ما در گذشته بازی‌های بزرگی داشتیم که قطعا ساختن آن‌ها بسیار پیچیده و سخت بود، اما برای توسعه هیچ‌گونه تنشی ایجاد نکردیم. Psychonauts 1 واقعا پیشرفت سختی داشت، اما همه تیم در تمام مدت ساخت با یکدیگر همدلی داشتند. این موضوع در مورد توسعه بازی‌های بزرگ در مقایسه با پروژه‌های کوچک نیست، بلکه نشان‌دهنده ارزش‌های استودیوی ما است و ما به آن پایبند هستیم. این باعث می‌شود ما به ارزش‌های خود نگاه کنیم، به مرور آن‌ها بپردازیم و با اعضای تیم به اشتراک بگذاریم. بنابراین بله، ما دوباره بازی‌های بزرگی خواهیم ساخت، اما این موضوع هم‌اکنون در برنامه ما نیست. در عوض مشغول ساخت بازی‌های جدید، کوچک‌تر و رونمایی‌نشده هستیم».

باتوجه‌به آثار خلاقانه‌ای که تاکنون از استودیو دابل فاین پروداکشنز دیده‌ایم، بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی تمایل دارند در مورد پروژه‌های آینده این تیم اطلاعات بیشتری کسب کنند. علاوه‌بر این، بازی Psychonauts 2 به موفقیت‌های زیادی دست یافت و به همین خاطر برخی از آن‌ها تصور می‌کردند تیم دابل فاین در حال توسعه‌ی دنباله‌ی این مجموعه‌ی پلتفرمینگ است.

به‌گفته تیم شیفر، استودیو دابل فاین در حال حاضر توسعه بازی Psychonauts 3 را در برنامه ندارد.

در ادامه تیم شیفر در مورد پروژه‌های تیم دابل فاین توضیح داد که بزرگ یا کوچک بودن آن‌ها اهمیتی ندارد و استودیو تنها روی مواردی تمرکز دارد که احساس می‌کند با ارزش‌های آن همسو است. این توسعه‌دهنده در ادامه گفت دابل فاین هم‌اکنون روی پروژه‌هایی جدید با مقیاس کوچکتر کار می‌کند که هنوز معرفی نشده‌اند.

بخوانید  وینس مک ماهون از شرکت مادر WWE TKO به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی استعفا داد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما در میان بگذارید.

استودیو دابل فاین در سال گذشته تایید کرده بود توسعه چند پروژه جدید را به تیم‌های داخلی گوناگون خود سپرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر