احتمال ساخته شدن فیلم‌ سینمایی Persona و Like a Dragon (لطفاً اصلاح شود)


شرکت سگا به‌تازگی درباره احتمال تولید اقتباس سینمایی براساس دو مجموعه بازی Persona و Like a Dragon صحبت کرد.

پس از موفقیت فیلم‌های Sonic the Hedgehog، شرکت سگا اخیرا اعلام کرده است که تمایل به تولید فیلم‌های جدیدی از دیگر مجموعه‌ بازی‌ها خود دارد. شوجی اوتسومی، مدیر ارشد عملیات سگا، در گفت‌وگو با رسانه CNBC، نام مجموعه بازی‌های Persona و Like a Dragon را به‌عنوان اهداف ممکن برای تولید فیلم سینمایی ذکر کرد.

او درباره موفقیت فیلم‌ها و بازی‌های اخیر Sonic the Hedgehog صحبت کرد و درباره چگونگی احیای مجموعه و شخصیت سونیک توضیح داد. او در این رابطه گفت: «ما اخیرا سونیک را در سطح وسیع احیا کردیم؛ نه‌تنها ازطریق بازی‌ها، بلکه ازطریق فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی. درواقع سونیک حالا در بازی Roblox نیز حضور دارد و هم‌اکنون با شرکت لگو نیز همکاری نزدیکی داریم؛ بنابراین حالا سونیک دوباره احیا شده است.»

شوجی اوتسومی در ادامه اضافه کرد: «ما مجموعه‌های بزرگ دیگری داریم که نمی‌توانم زیاد در مورد آن‌ها صحبت کنم، اما در فکر احیای دیگر مجموعه‌های کلاسیک سگا هستیم. درحال‌حاضر دو مجموعه بزرگ به جز سونیک وجود دارند: یکی از آن‌ها Persona است و دیگری بازی‌های Yakuza. یاکوزا واقعاً منحصر‌به‌فرد است، اما آن مجموعه بزرگ هم سال بعد می‌آید. بااین‌حال همان‌طور که گفتم، ما در تلاش هستیم که در بسیاری از حوزه‌های مختلف کسب‌و‌کار مانند Roblox و فیلم حضور داشته باشیم. تمام مجموعه بازی‌های تحت مالکیت ما می‌توانند به‌زودی سر از رسانه‌هایی جز بازی‌ها در بیاورند.»

در بخش‌هایی که صحبت از مجموعه Yakuza به میان می‌آید، شوجی اوتسومی به سری بازی‌های Like a Dragon اشاره می‌کند. این مجموعه در ژاپن با نام Like a Dragon روانه بازار می‌شد، درحالی‌که در غرب نام Yakuza برای آن انتخاب شد. در ادامه به‌خاطر یک‌سری دلایل مثل داستان مجموعه، در سال ۲۰۲۰ نسخه هفتم این مجموعه با نام Yakuza: Like a Dragon عرضه شد و سپس در غرب، نام سری به Like a Dragon تغییر پیدا کرد و نسخه هشتم آن قرار است Like a Dragon: Infinite Wealth نام داشته باشد.

بخوانید  پشتیبانی از بازی Star Wars Jedi: Survivor با استفاده از فناوری AMD FSR

شرکت سگا درکنار بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی نسخه ریمیک بازی پرسونا ۳ با نام Persona 3 Reload کار می‌کند. همچنین طبق شایعاتی که به گوش می‌رسند، این توسعه‌دهنده و ناشر ژاپنی در حال ساخت بازی Persona 6 است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر