آخرین کالای سونیک چیزی است که هیچ کس حدس نمی زد

در دیگر اخبار سگا، غول بازی ژاپنی بیش از 750 میلیون دلار برای خرید Rovio توسعه دهنده پرندگان خشمگین در آخرین خرید پرفروش صنعت بازی های ویدیویی پرداخت می کند. علاوه بر این، Sonic the Hedgehog 2 به لطف موفقیت عظیم فیلم Super Mario Bros در فهرست پردرآمدترین فیلم‌های بازی ویدیویی سقوط کرد. در گیشه

وافل ساز آبی دارای یک گرافیک Sonic-giving-a-humbs-up در بالا است. درب نچسب را فشار دهید تا یک وافل دایره‌ای شکل با صورت سونیک روی آن به‌علاوه چند مربع کوچک بسیار مهم برای پر کردن با شربت ایجاد شود. نگاه کن:

سیسنروس گفت: «ما نمی توانیم صبر کنیم تا تقاضای آنها (و گرسنگی آنها) برآورده شود.از طریق GoNintendo).

این وافل ساز شگفت انگیز به نظر می رسد، اما متأسفانه فقط در Dave & Buster به عنوان یک گزینه قیمت موجود است. مایکل سیسنروس، رئیس صدور مجوز سگا، در چیزی که باید به عنوان یک نقل قول بزرگ مطبوعاتی در تاریخ ثبت شود، در یک بیانیه مطبوعاتی گفتطرفداران با صدای بلند و واضح گفته اند که می خواهند لوازم سونیک بیشتری در آشپزخانه خود داشته باشند…

Uncanny Brands اتو وافل و سایر اقلام را بر اساس انبوهی از برندهای معروف دیگر از جمله Shrek، Transformers، Dungeons & Dragons، Pokemon، Bob Ross، The Office و Marvel تولید می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  آدام سندلر درباره نقدهای بد فیلم‌هایش می‌گوید: «اشکال ندارد، متوجه شدم»

وقتی به سونیک فکر می کنید، به وافل فکر می کنید، درست است؟ خوب، حالا شما انجام دهید. Sega و Uncanny Brands برای ایجاد وافل ساز Sonic the Hedgehog با مجوز رسمی همکاری کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر