کارگردان خلاق Helldivers 2 خرید Scuttlebutt سونی را رد کرد

به نظر می رسد خانواده پلی استیشن با اضافه شدن استودیوی Helldivers 2 Arrowhead رشد نخواهد کرد. یوهان پیلستد، مدیر عامل توسعه دهنده، شایعات مبنی بر خرید شرکتش توسط سونی را رد کرده است.

Pilestedt که توسط Eurogamer مشاهده شد، پاسخ داد بر (که قبلاً توییتر نامیده می شد) به کسی که می پرسد آیا Arrowhead Game Studios می تواند به عنوان یک توسعه دهنده شخص اول به پلی استیشن بپیوندد. مدیر خلاق Helldivers 2 این شایعه را قاطعانه تکذیب کرد و گفت: “این دروغ است.” خود Pilestedt به شخص دیگری پاسخ داد او ادعا کرد که Arrowhead “به سونی فروخته شد” و گفت “این اولین باری است که من در مورد آن می‌شنوم”.

سونی دو بازی از پنج بازی Arrowhead را منتشر کرد: Helldivers و Helldivers 2. این دنباله بسیار محبوب بود، حتی رکورد پخش همزمان GTA 5 را در Steam شکست. مردم حتی واقعاً Helldivers 2 را روی Xbox می‌خواهند، زیرا در حال حاضر فقط برای رایانه شخصی و PS5 در دسترس است.

در ماه گذشته، بیش از 900 نفر در پلی استیشن شغل خود را به دلیل تعدیل شغل در اینسومنیاک و ناتی داگ از دست دادند. بازی ها نیز کنسرو شده اند، از جمله پروژه خدمات زنده Twisted Metal.

در حال حاضر، Helldivers 2 در حال انتشار آتی بازی mechs در بازی تعاونی است. لباس بیرونی EXO-45 Patriot اولین رباتی است که برای این بازی برنامه ریزی شده است و انتظار می رود به زودی وارد بازار شود. در این بین، شما همیشه می توانید در کشف Starship Troopers به ​​دیگران بپیوندید.

بخوانید  بهترین بازی های نینتندو سوییچ | از افسانه زلدا تا بایونتا

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot's Helldivers 2 را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر