کارمند سابق Fortnite: افزودن شخصیت‌های نینتندو «معنی ندارد»



پلتفرم Fortnite Epic قبلاً از کریتوس، Aloy و Master Chief از شخصیت‌های متقاطع سونی و مایکروسافت استقبال کرده است، اما هنوز هیچ شخصیت نینتندو در بازی ظاهر نشده است. ساکس پرسون، رئیس Epic Ecosystem گفت Axios اگر شخصیت‌های نینتندو به فورتنایت بیایند، بازیکنان فورتنایت «دوست خواهند داشت». یکی از کارمندان سابق نینتندو، با این حال، معتقد است که این هرگز اتفاق نخواهد افتاد و این ایده “بی معنی است.”

پرسون گفت: “نینتندو استراتژی خود را دارد و ما استراتژی خود را داریم…” پرسون گفت که “امیدی” وجود دارد که “در مقطعی” نینتندو ممکن است با یک معامله موافقت کند. پرسون در مورد تلاش‌های اپیک برای متقاعد کردن نینتندو به این اجازه گفت: “من نمی‌دانم کلمه ساخت الماس چیست.”

شخصیت‌های نینتندو قبلاً به بازی‌های دیگری رفته‌اند، زیرا ماریو در سری Mario + Rabbids از Ubisoft و Mario & Sonic سگا در فرنچایز المپیک ظاهر می‌شوند. سپس زمانی بود که لینک به عنوان یک شخصیت قابل بازی در Soulcalibur II نامکو ظاهر شد.

کیت الیس، کارمند سابق نینتندو که از آن زمان شرکت را ترک کرده است، در یک ویدیو گفت که “دلیلی” وجود ندارد که نینتندو هر یک از شخصیت های خود را به Fortnite بیاورد. “[Nintendo] الیس گفت: «آنها دهه‌ها را صرف خلق این شخصیت‌ها کردند و این مالکیت معنوی را توسعه دادند تا جایی که فیلم ماریو می‌تواند یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد و نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول باشد. “آنها به Fortnite نیاز ندارند. آنها بزرگتر از Fortnite هستند. کاری که آنها انجام می دهند بزرگتر از Fortnite است.”

بخوانید  کنترلر Xbox Elite Series 2 فقط 108 دلار قیمت دارد، اما باید عجله کنید

الیس ادامه داد که منطقی نیست که نینتندو یکی از شخصیت‌هایش را به دلایل زیادی به Fortnite قرض دهد، از جمله این باور که Fortnite یک بازی در مورد تیراندازی به مردم است، که برخلاف ارزش‌های نینتندو است. فورتنایت با ارزشی که دارد بسیار بزرگتر از بتل رویال به تنهایی است، زیرا اکنون راه های بیشتری برای بازی ارائه می دهد و بیشتر شبیه یک پلتفرم است تا یک بازی خاص. الیس گفت، اما هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که به عنوان ماریو در Fortnite بازی کند.

الیس گفت: “مهم نیست که Epic چقدر تلاش می کند، این اتفاق نمی افتد.”

مدت ها پیش، شایعاتی مبنی بر آمدن ساموس از سری متروید به فورتنایت وجود داشت، اما هرگز به نتیجه نرسید.

Fortnite به تازگی یکی از بزرگترین هفته های خود را با راه اندازی فصل 5، فصل 1 به پایان رساند که همراه با Lego Fortnite و جشنواره Fortnite، “شروع جدیدی” برای بازی بود. با یکدیگر، بیش از 6.6 میلیون نفر در حالت های مختلف به Fortnite متصل شده اند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد حرکات بزرگ فورتنایت، بخش نظر GameSpot را بررسی کنید که توضیح می‌دهد چرا این به‌روزرسانی‌های اخیر باعث می‌شود که بازی شبیه Fortnite 2 باشد، حتی اگر Epic آن را اینگونه نام نبرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر