نمایشگاه بعدی ایکس باکس 29 آوریل

مایکروسافت اعلام کرده است که نمایشگاه دیجیتال ID@Xbox آینده آن در 29 آوریل به نمایش در خواهد آمد. این در ساعت 10:00 PT / 13:00 ET پخش خواهد شد.

ایکس‌باکس قبلاً برخی از بازی‌هایی را که قرار است ظاهر شوند، معرفی کرده است. اینها عبارتند از Dungeons of Hinterberg، 33 Immortals، Lost Records: Bloom & Rage. برنامه نویس Pocketpair نیز اعلام کرد که Palworld نیز در ویترین خواهد بود، اما هیچ سرنخی در مورد آنچه ممکن است در آنجا باشد ارائه نکرده است.

Pocketpair می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد به‌روزرسانی عظیم خود که برای تابستان برنامه‌ریزی شده است، یا ویژگی PvP Pal Arena که اواخر امسال عرضه می‌شود، نشان دهد.

Dungeons of Hinterberg یک بازی اکشن RPG با عناصر شبیه سازی است و اولین پروژه استودیو Microbird است. 33 Immortals یک بازی مشارکتی از Thunder Lotus Games است که همان توسعه دهنده Sundered و Spiritfarer است. این بازی همچنین در ماه می در نسخه بتای بسته قرار خواهد گرفت، بنابراین ممکن است استودیو اطلاعات بیشتری در مورد آن در طول نمایشگاه ارائه دهد.

Lost Records: Bloom & Rage بازی بعدی از سازنده Life is Strange Don't Not Entertainment است. در حالی که Dungeons of Hinterberg و 33 Immortals روز اول برای Xbox Game Pass عرضه می شوند، Lost Records: Bloom & Rage هنوز برای سرویس اشتراک تایید نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Dragon's Dogma 2 - Prey For The Pack Quest Guide