ندای وظیفه: وارزون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1gamer

علاوه بر این بازی ماموریت و چالش‌های مختلفی را به صورت رویداد یا روزانه و هفتگی طراحی می‌کند و این باعث می‌شود بازیکنانی که اهل این مدل چالش‌ها و دریافت پاداش هستند، این بازی را بازی جذابی بدانند. بنابراین می‌توانیم بگوییم وارزون برای تمام گیمرها جذاب است. اگر بازیکن با بازی‌های تیراندازی و سری کال آف دیوتی آشنا نباشد راه سختی در پیش دارد. بازی آموزشی ندارد و بازیکن را مستقیم وسط میدان جنگ پرت می‌کند.

ورود

3) اکتیویژن با انتشار آگهی استخدام برای ساخت یک شوتر اول شخص گوشی همراه، قصد داشت حدود 50 نفر را استخدام کند. چرا که قبلاً هم در اوایل سال 2020 چنین آگهی­ای برای پروژه­ی محرمانه­اش با نام مخفف WZM اعلام کرد و احتمالاً مخفف شده­ی Warzone Mobile است. پس بدین شکل دانستیم که نه پروژه­ای کوچک است و نه مدت کمی از ساختش گذشته است. در قسمت Load outs هم به بازیکنان فرصت می­دهد بتوانند با انتخاب سلاح و آیتم­ هایی که آپدیت می­کنند، موجب شکست تیم حریف بشوند.

چرا سی پی وارزون موبایل خریداری کنیم؟

اما چگونه از زندان Gulag فرار کنیم؟ پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این مکانیزم به مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | چگونه از زندان Gulag فرار کنیم؟» مراجعه کنید. یکی دیگر از معایب بزرگ Call of Duty Mobile کنترلر نامناسب آن است. که برای برخی از بازیکنان نسبت به صفحه کلید و ماوس بسیار محدود کننده و سخت تر است. Call of Duty Mobile با وجود اینکه یکی از بهترین ها در پلت فرم تلفن همراه است. کنترلر خیلی مناسبی ندارد و توصیه می کنیم آن را هم در PC اجرا کنید.

بخوانید  بک لینک PBN و PDN لینک سازی با پی بی ان و پی دی ان قوی-خرید pbn گلدلینک

http://badorclothesworkshop.ir

در واقع ارائه وارزون اتفاقی بود که اینفینیتی وارد سال‌ها مد نظر داشت و در نهایت، یا انتشار آن ثابت کرد که می‌تواند کالاف دیوتی را به رقابت با سایر بازی‌های سبک بتل رویال مثل Fortnite و Apex Legends دعوت کند. اما برای وارزون 2، اوضاع آنطور که طرفداران انتظارش را داشتند به پیش نرفته و ادعای سازندگان برای ارائه نسل جدید وارزون، تا حدودی با شکست مواجه شده است. حال شما در بازی کالاف دیوتی وارزون 2 می‌توانید وارد یک خانه شوید، با دشمنی که در حال لوت کردن است صحبت کنید و حتی به نتیجه برسید تا همدیگر را نکشید!

سبد خرید

مجله خبری یک گیمر اکتیویژن، اولین شرکت مستقل، در زمینه پخش و تولید کنسول‌های بازی و بازی‌های رایانه‌ای است و نخستین محصول آن، بازی ویدئویی بود، که در سال ۱۹۸۰ در ایالات متحده برای کنسول‌های بازی آتاری ۲۶۰۰ عرضه گردید. این شرکت بازی آتاری ۲۶۰۰ را در سال ۱۹۸۱ عرضه بین‌المللی (بریتانیا) نمود. برای بهره‌مندی از این قابلیت و شخصی­ سازی، شما نیاز بهخرید سی پی ارزان دارید. به دلیل اینکه در چند سال اخیر چندان خوب عمل نکرده و دو عنوان آخر این مجموعه نیز اصلاً کیفیت بالایی نداشتند. حال این دوران جدید برای مجموعه ندای وظیفه می‌تواند از یک تغییر بزرگ در این مجموعه صحبت کند. با این حال باید صبر کرد و دید که عملکرد عناوین بعدی ندای وظیفه چگونه خواهد بود.

  • ویژگی‌هایی نظیر بتل پس و Loadout و همچنین چنل‌های مختص به چت و مواردی از این دست، از جمله دیگر ویژگی‌های وارزون موبایل به شمار می‌آید.
  • در بین سری مختلف این بازی، سری کالاف دیوتی وارزون را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آن‌ها دانست.
  • حال شما در بازی کالاف دیوتی وارزون 2 می‌توانید وارد یک خانه شوید، با دشمنی که در حال لوت کردن است صحبت کنید و حتی به نتیجه برسید تا همدیگر را نکشید!
  • گولاگ دو به دو واقعا ایده جالبی است، شما وقتی که کشته می‌شوید تنها نیستید و در کنار یکی از دشمنان خود به دو دشمن دیگر تیراندازی می‌کنید.
  • Stealth Bomber – 10 Kills – با فعال شدنش، تعداد زیادی مواد منفجره در مسیرش رها می‌کند.
  • از آنجایی که چهار شرکت تولیدی معتبر و قوی در حال کار بر روی این بازی هستند، احتمالا کاربران باید آماده مواجه شدن با یک بازی فوق العاده قوی و سنگین باشند.
بخوانید  دانلود کلش اف کلنز با لینک مستقیم و معرفی بازی clash برای گیمرها ماهان نت | 1gamer