غار مخفی فورتنایت کجاست؟ – مکان مشخص شد


شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک غار مخفی در فورتنایت میزبان مقادیر زیادی غارت غیرقابل شکست است که به بازیکنان هم حریم خصوصی و هم تعداد زیادی لوت باکس‌هایی که سریعاً باز می‌شوند، نزدیک‌تر از هر جای دیگری در جزیره چیده شده است. این نوع ثروت از آن دسته چیزهایی است که می تواند به شما مزیت بزرگی نسبت به رقبا بدهد، اگر ابتدا به آنجا برسید. و حدس بزنید چه؟ شایعات درست است. غار غارت فورتنایت در فصل اول فصل 5 واقعی است و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را پیدا کنید.

مکان غار مخفی فورتنایت

غار مخفی را می توان در فصل 1 فورتنایت در امتداد ساحل شرقی جزیره، در پای کوهی در جنوب شرقی یخچال بزرگ پیدا کرد. وقتی به عمق ساختار غار می روید، چندین صندوق غارت را خواهید دید. در مجموع، شما حدود هشت صندوق را پیدا خواهید کرد – این ممکن است بسته به نحوه متفاوت ظاهر شدن غارت در هر دور، و همچنین غارت روی زمین، تغییر کند. در زیر نشان داده ایم که کجا می توانید غار لوت را روی نقشه پیدا کنید.

خوبی این غار غارت این است که نزدیک به برخی از بهترین قطره های بازی است، از جمله بلندترین لبه کوه که شامل سه صندوق لوت، یک گاوصندوق و چندین بشکه پر از Chug Splash و Slurp Splash است. درست پایین زیپ لاین یک کمپینگ با تنها NPC موجود در بازی است که می تواند وقتی دشمنان را درگیر می کنید برای شما پینگ کند. و درست پایین شیب یک کلبه کوچک است که به طرز قابل توجهی 11 بشکه Chug Splash و یک صندوقچه را در خود جای داده است.

بخوانید  اکران فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ به تأخیر افتاد

ما همچنین این نقاط را روی نقشه برچسب گذاری کرده ایم تا بتوانید آنها را پیدا کنید گاوصندوق کوهستانی (1)، اردوگاه (2)و سوله چاگ اسپلش (3) قبل یا بعد از بازدید از غار مخفی در فورتنایت.

غار غارت دایره ای است، در حالی که سایر نقاط کلیدی غارت نزدیک شماره گذاری شده اند.
غار غارت دایره ای است، در حالی که سایر نقاط کلیدی غارت نزدیک شماره گذاری شده اند.

آلبوم عکس

کافی است بگوییم، افتادن در نزدیکی غار لوت تنها شروع یک راز سرگرم کننده برای کشف در Fortnite نیست. همچنین به طور کلی یکی از بهترین نقاط فرود در بازی است. همچنین حتما به خود زمان بدهید تا از غار خارج شوید، زیرا ورودی آن است فقط خروجی، و این طوفان اغلب به سرعت این منطقه را با توجه به اینکه در لبه نقشه قرار دارد، از بین می برد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر