انتشار بازی های فیزیکی کاهش می یابد و نگرانی ها در مورد حفظ رسانه افزایش می یابد
اگرچه هنوز ارقام مربوط به سال 2023 فاش نشده است، انجمن سرگرمیهای دیجیتال و خردهفروشی (ERA) آماری آموزنده، هرچند تکان دهنده، در سال گذشته منتشر کرد. در سال 2022، تخمین زده میشود که 89.5 درصد از کل بازیهای فروخته شده در بریتانیا دانلود دیجیتال بوده است. علاوه بر این، ابزار ردیابی دادهها NDP Game Pulse نشان داد که تعداد بازیهای جدید موجود برای خرید بر روی کارتریج یا دیسک در ایالات متحده از 321 عنوان در سال 2018 به 226 عنوان در سال 2021 کاهش یافته است که کاهش 30 درصدی را نشان میدهد. جهنم، حتی Best Buy هم فروش رسانه های فیزیکی را کاهش می دهد و این بخش بزرگی از تجارت است. شناخته شده برای.
همه اینها، همراه با سرعت فزایندهای که سرویسهای استریم با آن خانهها، مغز ما، جهان و موارد دیگر را تسخیر میکنند، یک حقیقت تلخ را آشکار میکند: رسانههای فیزیکی رو به زوال است. در حالی که من تردید دارم که بگویم در حال مرگ است – گمان میکنم به جای ناپدید شدن کامل، راه وینیل را پیش خواهد برد – این انحصار کمی ترسناک است. مطمئناً، مصرفگرایی کمتر افراطی و مواد تولید انبوه که به محلهای دفن زباله ختم میشود چیز خوبی است، اما همانطور که اخیراً در فیلمها/نمایشهای تلویزیونی و سرویسهای پخش دیدهایم، چه اتفاقی میافتد؟ وقتی عناصر غیرقابل دسترس میشوند یا به سادگی ناپدید میشوند؟
در حال حاضر، بنیاد تاریخچه بازی های ویدیویی تخمین زده است 87 درصد از بازی های ویدیویی کلاسیک به شدت در معرض خطر یا از دست دادن هستندو ادغام گسترده صنعت، نیازهای ثابت اتصال به اینترنت و کنترل عناوین در پلتفرمها، کنسولها و سرویسهای خاص، نگهداری بازیهای مورد علاقهتان را بسیار دشوار میکند. خوشبختانه ما در حال حاضر بنیادی داریم که به این موضوع علاقه مند است و برای حفظ آن تلاش می کند، اما من گمان می کنم که زمینه حفظ رسانه (و دانش یک سایت خوب برای جستجوی شبیه سازها) در سال های آینده اهمیت بیشتری پیدا کند. بیا. –جسیکا هوارد