صدها در تبلت های iPad Mini و Surface 3 بازسازی شده صرفه جویی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شما می توانید این تبلت مایکروسافت سرفیس 3 بازسازی شده را فقط با 170 دلار خریداری کنید. این یک مدل قدیمی‌تر از سال 2015 است، اما تا زمانی که به یک پردازنده سریع و بی‌نظیر نیاز نداشته باشید، باید بیش از توانایی پخش برنامه‌های مورد علاقه‌تان، گشت و گذار در وب یا نوشتن گزارش آزمایشگاهی را داشته باشد. همچنین یک صفحه نمایش لمسی 1080p، دوربین 68 مگاپیکسلی و عمر باتری تا 10 ساعت دریافت خواهید کرد. خرید شما شامل 30 روز گارانتی قطعات و کار است که باید به شما اطمینان دهد که سرفیس 3 مطابق انتظار عمل خواهد کرد.

خطوط سرفیس مایکروسافت و آی‌پد مینی پر از محبوب‌ترین تبلت‌های موجود در بازار هستند. آنها همچنین می توانند بسیار گران باشند و قیمت آنها به 500 دلار می رسد. اما اگر به دنبال صرفه جویی زیادی در هزینه هستید، به خرید یک مورد بازسازی شده فکر کنید – زیرا امروز خواهید یافت مایکروسافت سرفیس 3 و آیپد مینی 4 به قیمت کمتر از 200 دلار به فروش می رسد. تخفیف‌ها زیاد دوام نمی‌آورند، بنابراین در اینجا نگاهی به دو کاهش قیمت عالی می‌اندازیم.