صداپیشه ایندیانا جونز در ایندیانا جونز و دایره بزرگ کیست؟


به تازگی صداپیشه شخصیت ایندیانا جونز در بازی Indiana Jones and the Great Circle ساخته استودیوی MachineGames مشخص شد.

اینترتینمنت ویکلی پس از رویداد برنامه نویس مستقیم ایکس باکس در روز پنجشنبه تایید کرد که تروی بیکر، که بیشتر برای بازی در نقش جوئل میلر در The Last of Us شناخته می شود، صداپیشگی ایندیانا جونز در ایندیانا جونز و دایره بزرگ است. در این مدت از ظاهر هریسون فورد برای این شخصیت در بازی استفاده شد.

علاوه بر این، اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که تونی تاد، بازیگر Candyman، که اخیراً صداپیشگی ونوم در Marvel's Spider-Man 2 را بر عهده داشته است، صداپیشگی شخصیتی مرموز به نام Locus در ایندیانا جونز و دایره بزرگ خواهد بود. اگرچه صدای جواهر احتمالاً معروف ترین اثر تروی بیکر است، اما او یکی از مهم ترین و پرکارترین صداپیشه ها در دنیای بازی های ویدیویی است.

تونی تاد در نقش شخصیت من Candy در فیلم Candyman

از دیگر نقش های مهم این بازیگر می توان به ساموئل دریک در Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy، بوکر دویت در BioShock Infinite، Rhys Strongfork در Tales from the Borderlands، Snow Villiers در Final Fantasy XIII، کانجی تاتسومی اشاره کرد. 4. علاوه بر این، بیکر در سریال The Last of Us نیز ظاهر شد و نقش شخصیتی به نام جیمز را بازی کرد.

Indiana Jones and the Great Circle توسط MachineGames، توسعه دهنده Wolfenstein: The New Order، Wolfenstein: The Old Blood و Wolfenstein II: The New Colossus ساخته شده است. این اثر ابتدا در سال 2021 معرفی شد، سپس شب گذشته در رویداد مایکروسافت Xbox Developer Direct به طور کامل رونمایی شد. داستان این بازی بین وقایع فیلم Raiders of the Lost Ark و فیلم Indiana Jones and the Last Crusade می گذرد.

بخوانید  افت قابل توجهی در گرافیک Starfield نسبت به ویدیوی 2022 این بازی

بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ نامعلوم 2024 برای پلتفرم های PC و Xbox Series X | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر