در جدیدترین DLC Minecraft از خشم گودزیلا فرار کنید



Minecraft با یک DLC دیگر بازگشته است. به جای شرکت در نبردهای NERF یا جدی شدن، پادشاه هیولاها، گودزیلا، به شما خواهد پیوست.

با تشکر از a پست وبلاگ Minecraft، می دانیم که DLC 1510 ماین کوین (ارز برتر ماینکرافت) هزینه خواهد داشت که برابر با 10 دلار است. قبل از اینکه بازیکنان انتخاب کنند که چه حالتی را می‌خواهند بازی کنند، وارد سالنی می‌شوند که «در یادگاری‌های نمادین پوشانده شده است» و می‌تواند با مواردی که قفل آن را باز کرده‌اند تعامل داشته باشد.

در حال پخش: تریلر بازی Minecraft Godzilla DLC

این DLC دارای چهار ماجراجویی مختلف است که هر کدام بر اساس یکی از فیلم های گودزیلا ساخته شده اند. در اولین ماموریت، بازیکنان تلاش می‌کنند تا از شهر و اشعه‌های گرمای گودزیلا فرار کنند، در حالی که به دنبال غارت هستند. در حین فرار، بازیکنان برای نجات دیگران امتیاز اضافی دریافت خواهند کرد.

ماموریت دوم از بازیکنان می‌خواهد تا شهری را که گودزیلا در آن قرار دارد «ساخت سریع» کنند تا اطمینان حاصل شود که کل منطقه را نابود نمی‌کند. طبق تریلر، ماموریت سوم بازیکنان را موظف می‌کند که در حین مبارزه به کایجو نزدیک شوند و در ماموریت نهایی، کنترل یکی از آن‌ها در حالی که با هیولاهای دیگر می‌جنگید.

بر اساس آنچه در تریلر نشان داده شد، DLC دارای Kaijus های مختلفی مانند گودزیلا، شین گودزیلا، کینگ گیدورا، کینگ کونگ، گیگان و بسیاری دیگر خواهد بود.

برای اخبار بیشتر Minecraft، داستان ما را در مورد نحوه پیوستن کیت مک‌کینون و جمین کلمنت به جنیفر کولیج در فیلم آتی Minecraft بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر