این چیزی است که بعد از بتمن اتفاق افتاد: شوالیه آرکام، به نقل از جوخه انتحار


Suicide Squad: Kill The Justice League به صراحت در Arkhamverse ساخته شده توسط Rocksteady اتفاق می افتد، به این معنی که این یک شبه دنباله برای Batman: Arkham Knight محصول 2015 است. با توجه به اینکه آن بازی چگونه به پایان می رسد و چگونه شروع می شود، چند سوال وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود. برای طرفداران خط داستانی در حال انجام، و Rocksteady خوشبختانه یک لحظه وقت می گذارد تا در صحنه اولیه بازی، رکورد را ثابت کند.

لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله حاوی اسپویلرهایی برای Suicide Squad و Batman: Arkham Knight است.

در یکی از اولین ماموریت های Suicide Squad: Kill The Justice League، گروه چهارگانه ضدقهرمانان خود را در موزه ای می یابند که به بتمن اختصاص داده شده است. در جهان، به این دلیل است که، خوب، بتمن حکومت می کند و این دلیل کافی است، درست است؟ اما همچنین به Rocksteady اجازه می دهد تا به تلاش های گذشته خود نگاهی بیاندازد و حتی به برخی از سوالات طولانی در طول راه پاسخ دهد.

برای کسانی که بازی Batman: Arkham Knight را تکمیل کرده‌اند، می‌دانید که بازی با جعل مرگ بروس وین، هویت او در زیر نقاب، به پایان می‌رسد. در پایان واقعی بازی، شما حتی می توانید ببینید که شخصی در حالی که روی برخی از افراد بد خیابان در گاتهام فرود می آید، شنل و روپوش را به تن می کند، هرچند دقیقاً چه زمانی این اتفاق می افتد و هرگز توضیح داده نمی شود. فرض بر این است که اگرچه به صراحت گفته نشده است، اما این هنوز همان بتمنی بود که بازیکنان در طول سری کنترل می کردند. بنابراین این سوال که بتمن چگونه با بتمنی که در فیلم Suicide Squad دیده می‌شود ارتباط دارد، همچنان ادامه داشت. اگه همون باشه چیکار میکنه؟

بخوانید  زسی بیتس برای ایفای نقش در Deadpool 3 بازنخواهد گشت

Rocksteady این را در Suicide Squad روشن می کند، البته به طور خلاصه. در نمایشگاه موزه بتمن، آخرین نمایشگاه توضیح می دهد که بتمن در پنج سال بین رویدادهای شوالیه آرکام و جوخه انتحار چه کرد. بر اساس یک نمایشگاه در این موزه، بتمن پس از سال ها غیبت به دنیا بازگشت و اعتراف کرد که او تنها بروس وین است و به این ترتیب تصدیق کرد که مرگ خود را با نام وین جعل کرده است.

این نمایشگاه بتمن یک شکاف پنج ساله را برای طرفداران Arkham پر خواهد کرد.
این نمایشگاه بتمن یک شکاف پنج ساله را برای طرفداران Arkham پر خواهد کرد.

او سپس به درخواست گروه، نقش عضوی از لیگ عدالت را برعهده می گیرد و اکنون به منطقه ای بسیار بزرگتر از زمین اصلی خود در گاتهام خدمت می کند. اگر می‌خواهید توضیح را کلمه به کلمه بخوانید، در اینجا نحوه ارائه صدای جک رایدر در بازی آمده است:

چندین سال پس از جعل مرگش، بروس وین سرانجام بازگشت، که توسط ابرقهرمانان متا انسان به سوی نور کشیده شد. آنها از بتمن خواستند که به لیگ عدالت بپیوندد. او قبول کرد. و بنابراین داستان بروس وین – بتمن – ادامه می یابد، به دور از خیابان های پست شهر که او را خلق کرده است.

این هنوز سوالات زیادی را برای پرسیدن باقی می‌گذارد، اینکه آیا او استراحت کرده است، که در طی آن دیگران توانسته‌اند از گاتهام محافظت کنند، یا اینکه او هرگز تسلیم نشد و به سادگی به شهروندان اجازه داد که فرض کنند شخص دیگری زیر نقاب است. با این حال، برای کسانی که هنوز پس از گذشت تقریباً یک دهه هنوز در تعجب هستند که پایان Arkham Knight چگونه باید تفسیر شود، بسته است.

بخوانید  توسعه دهنده Ready or Not تایید می کند که هک شده و کد منبع به سرقت رفته است

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که Suicide Squad در مورد Arkhamverse به ما می گوید، در اینجا چیزی است که او باید بگوید (یا نه بیایید بگوییم) در مورد Arkham Origins.

تحریریه مجله بازی یک گیمر