تریلر Mortal Kombat 1 Smoke and Rain را به عنوان شخصیت های قابل بازی، Cyrax و Sektor در نقش Kameos نشان می دهد.



امروز اولین استودیو NetherRealm Kombat Kast برای Mortal Kombat 1 بود. پخش زنده با یک تریلر با تمرکز بر قبیله نینجاهای نمادین این فرنچایز، Lin Kuei آغاز شد، در حالی که شخصیت‌های قابل بازی جدید و Kameo را نشان می‌داد.

این تریلر دو نینجا دیگر – Smoke و Rain – را برای فهرست قابل بازی نشان داد، که این دو در طول تریلر چندین حرکت را به نمایش گذاشتند. Rain تبدیل به Mage بزرگ Outworld شده است، در حالی که Smoke به Sub-Zero و Scorpion در دفاع از Earthrealm می پیوندد.

در حال پخش: Mortal Kombat 1 – تریلر رسمی بازی برای Smoke, Rain, Cyrax, Sektor و بیشتر

چهار شخصیت جدید Kameo نیز در تریلر جدید تایید شده‌اند که نینجاهای روباتیک Cyrax و Sektor بیشترین نقش را دارند. Ninja Frost و همچنین نسخه کلاسیک Scorpion نیز برای مدت کوتاهی ظاهر شدند.

پس از فاش شدن تریلر، کمبت کاست بر روی اسکورپیون و جانی کیج تمرکز کرد، زیرا به عمق حرکات دو شخصیت پرداخت. اسکورپیون از نیزه خود و همچنین یک سلاح قلاب دار طناب دار جدید استفاده می کند، در حالی که جانی کیج به شخصیت ستاره سینمای خود متمایل می شود که می تواند از طریق طعنه ها طرفدارانی به دست آورد.

Smoke and Rain یازدهمین و دوازدهمین شخصیت تایید شده برای فهرست Mortal Kombat 1 هستند که به Liu Kang، Scorpion، Sub-Zero، Raiden، Kung Lao، Kitana، Mileena، Shang Tsung، Johnny Cage و Kenshi می‌پیوندند.

Mortal Kombat 1 در 19 سپتامبر برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC عرضه می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر