ایجاد یک استودیوی جدید توسعه Hitman در انگلستان


شرکت IO Interactive از ایجاد استودیوی جدید خود در بریتانیا برای کمک به توسعه بازی جیمز باند خبر داد.

دیروز استودیوی دانمارکی IO Interactive که به عنوان خالق سریال محبوب مخفی کاری Hitman شناخته می شود، از ایجاد یک استودیوی جدید در بریتانیا خبر داد.

کار بر روی پروژه های مختلف تحت توسعه IO Interactive مانند دو پروژه اعلام نشده Project 007 و Project Fantasy به عنوان محور اصلی این استودیو که در شهر Brighton انگلستان قرار دارد اعلام شده است.

هاکان ابراک، مدیر عامل فعلی IO Interactive، می‌گوید: «برای تأسیس استودیوی جدید خود در شهر برایتون. این بدان معنی است که در جایی که پتانسیل زیادی برای گسترش تیم فوق العاده ما و جذب استعدادهای بریتانیا به صنعت بازی وجود دارد، ما بسیار هیجان زده هستیم. ما همیشه و مشتاقانه به دنبال گسترش قابلیت های تولید خود در مناطق و کشورهای جدید هستیم و معتقدیم که IO Brighton مقصدی بسیار مطلوب و مناسب برای این منظور است.

ابراک همچنین می گوید که محل فعلی این شعبه فاصله چندانی با استودیوی فیلمسازی استودیو پاین وود ندارد که به فیلمبرداری و تهیه کنندگی فیلم های جیمز باند معروف است و پیش از آن نیز سازندگان این استودیو تجربه پشت صحنه را داشته اند. مراحل تحقق این آثار و فیلمبرداری نمونه های اولیه این خودروی معروف. سریال را داشت

این چهارمین استودیوی جدید پس از تاسیس شعبه های ترکی (استانبول)، سوئدی (مالمو) و اسپانیایی (بارسلونا) IO Interactive در چند سال گذشته است. سال گذشته، Hangar 13 از ایجاد استودیوی جدید خود در برایتون بریتانیا خبر داد که قرار است توسعه قسمت چهارم بازی Mafia را هدایت کند.

بخوانید  هادس 2: همه خدایان و شخصیت ها تایید شدند

مدیر این شرکت ادامه می دهد که همه توسعه دهندگان و هنرمندان این مجموعه می توانند بدون توجه به شعبه یا کشوری که در آن مستقر هستند، به صورت از راه دور یا مستقیم روی هر یک از سه پروژه بزرگ در حال توسعه توسط IO Interactive کار کنند. علاوه بر این، هدف فعلی این شعبه، رساندن سازندگان این استودیو به حدود 400 سازنده بازی در 18 ماه آینده است. پشتیبانی از قسمت سوم بازی های هیتمن پروژه 007 و بازی جدید نقش آفرینی و فانتزی آنلاین این شرکت که مراحل ساخت خود را با همکاری مایکروسافت آغاز کرده است در حال حاضر پروژه های اصلی این پنج استودیو محسوب می شوند. . سریال های تعاملی برای سال های آینده.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر