بهترین بازی مبارزه با اژدها در این هفته نت کد بازگشتی دریافت می کند

Rollback netcode در 29 فوریه به Dragon Ball FighterZ می آید، تقریباً دو سال پس از اولین اعلام. این ویژگی چند نفره برای رایانه شخصی از طریق Steam، سری Xbox در دسترس خواهد بود

برای بازی‌های مبارزه‌ای، هر زمان که یک ورودی جدید در این سبک اعلام می‌شود، نت‌کد بازگشتی به یک ویژگی مورد انتظار تبدیل شده است. به طور خلاصه، نت کد بازگشتی اجازه می دهد تا عملکرد روان تر و تعاملات روان تری در مسابقات چند نفره داشته باشید، حتی زمانی که با شخصی در آن سوی کره زمین روبرو هستید. برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای – Street Fighter 6، Mortal Kombat 1 و Tekken 8 – از این ویژگی استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد مسابقاتی روان را انجام دهید، چه از اتصال سیمی یا بی‌سیم برای بازی استفاده کنید.

حتی بدون نت‌کد بازگشتی، Dragon Ball FighterZ از زمانی که در ژانویه 2018 برای PS4، Xbox One و PC عرضه شد به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه مورد ستایش قرار گرفته است. “حتی اگر فکر می‌کنید Dragon Ball کلاه قدیمی است، و اگر پیتر براون در بررسی Dragon Ball FighterZ از GameSpot نوشت: شما از بازی‌های مبارزه‌ای مرعوب می‌شوید، به احتمال زیاد به سمت اکشن‌های انفجاری و شخصیت‌هایی کشیده می‌شوید که به طرز ماهرانه‌ای روح عفونی انیمه را تداعی می‌کنند.

اخیراً یک بازی مبارزه ای جدید در این سری به شکل (نه نهایی) Dragon Ball: Sparking Zero در سال گذشته معرفی شد. دنباله‌ای بر سری مبارزات Bandai Namco، Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi، Sparking Zero ترکیبی از علائم رزمی پر زرق و برق آن بازی‌ها با عرصه‌های سه بعدی و فهرستی مملو از زیاد گوکو. هنوز تاریخ انتشار اعلام نشده است، اما برای PS5، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد.

بخوانید  پرسی جکسون بازیگر زئوس و پوزیدون در سریال دیزنی پلاس مشخص شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر