پرسی جکسون بازیگر زئوس و پوزیدون در سریال دیزنی پلاس مشخص شد

در خلاصه داستان منتشر شده آمده است، این سریال لایو اکشن داستان پسر نیمه خدایی 12 ساله ای به نام پرسی جکسون را روایت می کند که به تازگی با قدرت های ماوراء طبیعی خود کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان، او را به سرقت سلاح های رعد و برق متهم می کند. . ، قوی ترین سلاح جهان. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا سفر کند تا دزد رعد و برق را پیدا کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و از شروع یک جنگ جدید جلوگیری کند.

جیمز بابینکارگردان آثاری مانند The Muppets، مسئولیت کارگردانی قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده دارد. جان استاینبرگ، خالق سریال Black Sails و سریال The Old Man به همراه ریوردان فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال Percy Jackson را نوشته اند. جان استاینبرگ همچنین به عنوان مجری برنامه پرسی جکسون و المپیان که قرار است در سال 2024 در دیزنی پلاس اکران شود، ایفای نقش خواهد کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگران جدیدی به سریال Percy Jackson و Olympians اضافه شدند. ورایتی می‌گوید لنس ردیک، بازیگر سری فیلم‌های جان ویک، مجموعه‌های Resident Evil و مجموعه The Wire، و همچنین توبی استیونز، بازیگر سریال‌های Lost in Space و سریال Black Sails، به عنوان بازیگر مهمان در این فیلم اضافه شده‌اند. انتخاب بازیگران پرسی جکسون ردیک نقش زئوس و استیونز نقش پوزیدون را در سریال پرسی جکسون بازی خواهند کرد.

اخیرا دیزنی و استودیوی قرن بیستم نقش های زئوس و پوزیدون را اجرا کردند. آنها سریال پرسی جکسون و المپیان را انتخاب کردند.

بخوانید  L'histoire vraie du film Summons et la maison hantée des perons !

علاوه بر ردیک و استیونز، واکر اسکوبل مثل پرسی جکسون، آرین سیمحدری مانند گروور آندروود، لی ساوا جفریس مثل آنابث چیس، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، لین مانوئل میراندا، گلن ترمن، مگان مولالی، جی دیپلیس، تیموتی آموندسون و تیم شارپ آنها از جمله بازیگران حاضر در سریال پرسی جکسون و المپیان هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردانخالق رمان های پرسی جکسون بر تولید این سریال لایو اکشن نظارت خواهد داشت.

    لنس ردیک و توبی استیونز در کنار واکر اسکوبل در پرسی جکسون و المپیک