نسخه فیزیکی Final Fantasy 7 Rebirth در ژاپن به طور تصادفی برچسب‌های دیسک را عوض کرد

در ژاپن، هر دو دیسک Final Fantasy 7 Rebirth دارای برچسب اشتباه بودند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مشکل در نسخه های PAL و ایالات متحده بازی تکرار شده است یا خیر.

بر اساس بازسازی رسمی ژاپنی Final Fantasy 7 حساب توییتر/X (از طریق VGC)، این خطا “به دلیل نقص در فرآیند تولید در Sony Interactive Entertainment” بود. نسخه فیزیکی Rebirth شامل دو دیسک است: یک “دیسک داده” برای نصب و یک “دیسک پخش” برای پخش خوب. در طول این چاپ اولیه، دیسک داده به عنوان دیسک خواندن برچسب گذاری می شود و بالعکس. این بدان معناست که اگر یک نسخه ژاپنی از Final Fantasy 7 Rebirth دارید، برای نصب باید دیسکی با برچسب “play” و برای پخش دیسکی با برچسب “داده” را وارد کنید.

تولد دوباره دومین فصل از سه گانه برنامه ریزی شده Final Fantasy 7 Remake است. در پایان اولین دیسک بازی اصلی به پایان می رسد. همچنین بسیار بزرگ است و زمان پخش بالقوه آن بین 40 تا 100 ساعت است. Rebirth یکی از تحسین شده ترین بازی های سال تاکنون است که امتیاز 93 را در سایت خواهر گیم اسپات متاکریتیک کسب کرده است. در بررسی خود GameSpot از Final Fantasy 7 Rebirth، منتقد Tamoor Hussain به آن امتیاز 8/10 داد و گفت: “خوشبختانه، چه Final Fantasy Rebirth موفق می شود آنچه را که با آن اشتباه می کند تحت الشعاع قرار دهد.” این یک تجربه بازی با طراحی فوق‌العاده است که حس آزادی را القا می‌کند و در عین حال کاوش‌های مفیدی را ایجاد می‌کند.

به‌روزرسانی Remake قبل از انتشار Rebirth، لباس دختر گاوچران Tifa را به‌روزرسانی کرد و خط پایانی بازی را تغییر داد. خلاصه داستان Final Fantasy 7 Remake ما را بررسی کنید تا کاملاً برای ماجراجویی آماده شوید، که در 29 فوریه منتشر خواهد شد.

بخوانید  سگا آماده است تا قیمت بازی ها را به 70 دلار افزایش دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر