ویرجیل افسانه WWE در 61 سالگی درگذشت – گزارش

مایک جونز که در طول چندین دهه فعالیت خود با نام های ویرجیل، وینسنت، شین و چند نام دیگر اجرا داشت، در سن 61 سالگی درگذشت. ویرژیل در کنار کارش در WWE به عنوان نوکر/خدمت تد دیبیاس، در نهایت به عنوان سرسپرده به WCW پیوست. عضو مدرن NOM در سال‌های آخر عمر، او خود را با نام Soul Train Jones در ارتباط با کریس جریکو به AEW معرفی کرد.

او در سال 2022 به زوال عقل مبتلا شد و قبل از این تشخیص دو سکته مغزی جزئی را متحمل شد. مرگ او ابتدا توسط داور مارک چارلز سوم اعلام شد و سپس توسط منابع دیگر تایید شد.

چارلز نوشت: «دوستان عزیزم، با اندوه فراوان خبر درگذشت مایکل جونز محبوبمان را به خانواده جونز می‌دهم که ما او را به‌عنوان ویرجیل، وینسنت، سول ترین جونز و بسیاری دیگر می‌شناسیم و دوست داریم.» ویرجیل صبح امروز با آرامش در بیمارستان دار فانی را وداع گفت و از شما می خواهم که برای او و خانواده اش دعا کنید یادش جاودان باد!

ویرجیل کار خود را در سال 1985 پس از ملاقات با تونی اطلس در یک باشگاه ورزشی پیتسبورگ آغاز کرد، جایی که تالار مشاهیر آینده WWE به او توصیه کرد که امتحان کند. جونز بلافاصله پس از آن تمرینات خود را با آفا از ساموآهای وحشی آغاز کرد. جونز قهرمان سابق تیم تگ جنوبی AWA در کنار راکی ​​جانسون، یکی از اعضای تالار مشاهیر WWE و پدر دواین “The Rock” جانسون است. او قهرمانی میلیون دلاری را در دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای از دست «کارفرمای» سابقش دیبیساسه برد.

بخوانید  اضافه شدن چهار بازی کلاسیک جدید به سرویس Nintendo Switch Online

طرفداران غیر کشتی که در کنوانسیون ها شرکت می کنند ممکن است جونز را به عنوان یکی از اولین کشتی گیرانی که به طور منظم در مدار کلاهبرداری ظاهر می شود، بشناسند. مدت‌ها قبل از اینکه کشتی‌گیران به ستون اصلی کنوانسیون‌ها تبدیل شوند، جونز را اغلب می‌توانست با میز خودش، امضا می‌کرد و زیر بنری که روی آن نوشته شده بود «ویرجیل – سوپراستار کشتی» عکس می‌گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر