اضافه شدن چهار بازی کلاسیک جدید به سرویس Nintendo Switch Online

نینتندو با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که چهار بازی کلاسیک از کنسول‌های Sega Mega Drive و Genesis به فهرست سرویس آنلاین Nintendo Switch اضافه شده‌اند. طبق تریلر منتشر شده، این چهار بازی عبارتند از Golden Axe II، Virtua Fighter 2، Alien Storm و Columns. Golden Axe II یک بازی دو بعدی است که در آن بازیکنان کنترل قهرمانانی به نام های Axe، Tyris و Gilius را به دست می گیرند و باید با استفاده از قدرت شمشیر و جادو در دنیایی عجیب با امپراتوری Dark Guld مبارزه کنند.

در حالی که کاتالوگ بازی های دیجیتالی برای پلتفرم های NES و SNES به عنوان بخشی از اشتراک استاندارد Nintendo Switch Online در دسترس است، بازی های Sega Mega Drive، Sega Genesis و N64 فقط برای بازیکنانی در دسترس هستند که اشتراک بسته توسعه سرویس Nintendo Switch Online. در نوامبر گذشته، نینتندو دو نسخه اول Mario Party را برای کنسول N64 برای مشترکین سرویس آنلاین خود منتشر کرد.

نینتندو اعلام کرد که چهار بازی کلاسیک جدید به سرویس Nintendo Switch Online اضافه شده است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود از آپارات

Alien Storm یکی دیگر از بازی های کلاسیک ماجراجویی دو بعدی است که در آن انواع بیگانگان فضایی به زمین حمله کرده اند و بازیکنان باید به عنوان قهرمانانی با قدرت های مختلف با آنها مبارزه کنند. از سوی دیگر، Columns یک بازی پازل کلاسیک است که در آن بازیکنان باید جواهرات مختلف را در ردیف های عمودی یا افقی برای افزایش امتیاز خود مطابقت دهند.

بخوانید  همه چیز در مورد دعوای مایکروسافت و FTC. جزئیات لبه جالب
این بازی دارای چندین حالت است، از جمله حالت رقابتی دو نفره. در نهایت Virtua Fighter 2 نسخه دو بعدی از سری مبارزات محبوب سگا جنسیس است و مبارزان مختلفی مانند آکیرا، جکی، سارا، جفری و ولف در آن حضور دارند و هر کدام در یکی از تکنیک های مبارزه مانند کشتی، جیت کوندو، باجی، کوان و دیگران حرفه ای هستند.