بازیگر چهارشنبه به فیلم Minecraft اضافه شد


اما مایرز، ستاره «چهارشنبه» پس از قراردادی با برادران وارنر، به جمع بازیگران «ماینکرفت» جیسون موموآ پیوست.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن ماین کرافت اضافه شد. اما مایرز، بازیگر نقش ایند سینکلر در روز چهارشنبه، قراردادی را با برادران وارنر امضا کرد. برای ظاهر شدن در Minecraft با این حال اطلاعاتی از نقش مایرز در این فیلم لایو اکشن در دسترس نیست، اما علاوه بر مایرز، جیسون موموآ در نقش استیو، دنیل بروکس در نقش داون و سباستین یوجین هانسن در نقش هنری دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Minecraft بازی خواهند کرد.

جرد هس، کارگردان فیلم هایی مانند ناپلئون دینامیت، ناچو لیبره و جنتلمن برانکوها، ماین کرافت را کارگردانی می کند. فیلمبرداری و تولید فیلم لایو اکشن اقتباسی از مجموعه بازی های ویدیویی محبوب اواخر ماه جاری در نیوزلند برنامه ریزی شده است. مایرز اخیراً در Family Switch ظاهر شد و تابستان امسال در فیلم A Good Girl’s Guide to Murder بازی کرد. مایرز نیز در فصل دوم چهارشنبه باز خواهد گشت.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان یا اتفاقات این فیلم در دست نیست، اما آلیسون شرودر که فیلمنامه فیلم قلب سنگی و داستان انیمیشن Frozen 2 را نوشته است، نگارش آخرین نسخه فیلمنامه را بر عهده دارد. . برای فیلم لایو اکشن Minecraft. بازی Minecraft توسط استودیوی Mojang تولید و برای اولین بار در سال 2011 منتشر شد و تاکنون بیش از 300 میلیون نسخه از Minecraft فروخته شده است و 140 میلیون بازیکن فعال به صورت ماهانه این بازی را انجام می دهند.

بخوانید  Remnant 2: The Awakened King - Leywise And Chamber Of The Faithless Door Guide

فیلم Minecraft در 4 آوریل 2025 (15 آوریل 1404) اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر