جزئیات جدید هیجان انگیز در مورد حالت بازسازی شده Roguelite The Last of Us Part 2 منتشر شد.


Naughty Dog جزئیات گیم پلی بازی The Last of Us Part 2 Remastered’s No Return را منتشر کرده است.

پس از ارائه نسخه نسل نهم بازی The Last of Us Part 2، Naughty Dog جزئیات جدیدی از گیم پلی جدید سرکش خود به نام No Return را با عموم به اشتراک گذاشت. با توجه به جزئیات منتشر شده، بازیکنان در طول هر دور No Return، با نقشه هر مرحله بر اساس مناطق نسخه دوم، در نبردهای نفس گیر شرکت خواهند کرد. شنیده ها حاکی از آن است که 12 نقشه برای این حالت منتشر خواهد شد که از جمله آنها می توان به کمپ جکسون و کانال خبری کانال 13 اشاره کرد.

پس از مبارزه با دشمنان، بازیکن به مخفیگاه خود باز می گردد و از آنجا می تواند مبارزه بعدی خود را انتخاب کند. حالت No Return چهار رویداد جنگی را برای بازیکن ارائه می دهد تا یکی را انتخاب کند و از طریق آن پیشروی کند. حالت اول Assault نام دارد که هدف آن مبارزه با امواج مختلف دشمنان است. گزینه بعدی Hunted است که بازیکن باید تا پایان زمان مشخص شده در برابر حمله دشمن مقاومت کند و از انواع بوسترها برای زنده ماندن استفاده کند.

مبارزه با Rat King در The Last of Us Part 2 Remastere

در حالت کپچر، بازیکن باید وارد پایگاه‌هایی شود که به شدت محافظت می‌شوند تا آیتم‌های ارزشمند را بدزدند و ماموریت را به پایان برسانند. در نهایت، حالت Holdout به بازیکن این امکان را می دهد که در کنار یک همراه هوش مصنوعی در برابر انبوهی از دشمنان آلوده مقاومت کند. بازیکنان می توانند این چهار رویداد رزمی را در مناطق مختلف تجربه کنند که شرایط، تقویت کننده ها و پاداش های هر مرحله بسته به موقعیت مکانی تغییر می کند.

بخوانید  Bethesda از Mighty Doom رونمایی کرد

همچنین امکان فعال سازی رویدادهای تصادفی و چالش برانگیز برای هر مرحله وجود دارد که در صورت انتخاب هر کدام، پاداش نهایی متفاوت خواهد بود. Naughty Dog معتقد است که چهار رویداد جنگی حالت No Return می تواند مهارت های بازیکن را به روشی سرگرم کننده و چالش برانگیز آزمایش کند. در این میان، شرایط مختلف مانند مه‌کردن کل نقشه یا انفجار دشمنان پس از کشته شدن، می‌تواند تجربه بازی را هیجان‌انگیز کند.

حالت بدون بازگشت به بازیکن این فرصت را می دهد تا چالش های پویا و اختیاری را انجام دهد، از جمله اجتناب از تعداد معینی از حملات فیزیکی یا کشتن تعداد معینی از دشمنان با ضربه سر. در پایان هر مرحله بازیکن با یکی از 6 باس از کمپین The Last of Us Part 2 روبرو می شود.به گفته Naughty Dog این مبارزه نهایی بسیار جالب است و بازیکن باید این باس را به گونه ای شکست دهد که n داشته باشد. قبلا انجام نشده بود

انسان های آلوده به قارچ در The Last of Us Part 2 Remastere

در نهایت پس از کشتن باس، امتیاز کلی و امتیاز عملکرد به بازیکن داده می شود. Naughty Dog در ادامه توضیح داد که بازیکن می تواند سلاح های خود را ارتقا داده و از طریق درخت مهارت در هر مرحله به توانایی های جدیدی دست یابد. از آنجایی که No Return یک حالت سرکش است، پیشرفت بازیکن در پایان هر مرحله از بین خواهد رفت. علاوه بر این، تجهیزات و سلاح هایی که در هر مرحله ظاهر می شوند متفاوت خواهند بود.

در نهایت، تجربه این حالت جوایز مختلفی از جمله پوسته ها، شخصیت ها، گامبیت ها، همراهان هوش مصنوعی و موارد دیگر را به همراه دارد. حالت No Return در مجموع دارای 10 کاراکتر قابل کنترل خواهد بود که فقط الی و ابی از ابتدا باز هستند. بازیکنان برای دسترسی به شخصیت های دیگر باید چالش ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند. هر شخصیت دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها و سبک های مبارزه است. به عنوان مثال، دینا می تواند از انواع تله ها و بمب های شوکر استفاده کند.

بخوانید  عرضه مجدد بازی Warzone با نام جدید Warzone Caldera

علاوه بر این، یکی از مهارت های خاص او به او اجازه می دهد تا دو برابر بیشتر از حد معمول بمب بسازد. در مثالی دیگر، ابی می‌تواند از تکنیک‌های مختلفی در نبرد نزدیک استفاده کند و فعال کردن یکی از مهارت‌های خاص او به او اجازه می‌دهد تا با هر ضربه به دشمن، بخشی از نوار سلامتی خود را بازگرداند.

تیراندازی الی در بازی The Last of Us Part 2 Remastere

علاوه بر این، حالت بدون بازگشت به بازیکن اجازه می‌دهد تا با فعال یا غیرفعال کردن برخی ویژگی‌ها، مسابقات را سفارشی کند. در همین حال، مسابقات روزانه برای همه بازیکنان در سراسر جهان مشترک خواهد بود و به همه فرصت برابر برای تکمیل مراحل و تکمیل مجموعه ای از چالش های تصادفی را می دهد. بخش Daily Runs شامل تابلوی امتیازات است تا بازیکنان بتوانند عملکرد خود را در مقایسه با دیگران ببینند.

The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 ژانویه برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر