عرضه مجدد بازی Warzone با نام جدید Warzone Caldera


طبق گفته اکتیویژن، بازی بتل رویال Warzone با عنوان جدید Warzone Caldera در اواخر نوامبر مجدداً عرضه خواهد شد.

طبق گزارشات، Activision Warzone 2.0 را در تاریخ 16 نوامبر سال جاری منتشر خواهد کرد که شامل یک سری بهبودهای گیم پلی مانند نقشه جدید، گولاگ اصلاح شده، عناصر PvE، اضافه شدن Stronghold و Black Site و موارد دیگر می شود. با این حال به نظر می رسد حتی پس از انتشار این نسخه جدید، اکتیویژن تصمیمی برای پایان دادن به عمر نسخه اصلی Warzone ندارد.

اکتیویژن اخیراً اعلام کرده است که اولین نسخه Warzone با عنوانی جدید مدت کوتاهی پس از انتشار Warzone 2.0 مجدداً عرضه خواهد شد. برنامه اکتیویژن این است که تا زمانی که Warzone 2.0 در تاریخ 16 نوامبر عرضه شود، بازیکنان همچنان می توانند اولین نسخه را تجربه کنند. پس از انتشار نسخه دوم، بازی اصلی آفلاین خواهد شد و در تاریخ 28 نوامبر سال جاری با نام جدید Warzone Caldera مجددا عرضه خواهد شد.

شخصیت های بازی Battle Royale Warzone

بازی Battle Royale Warzone Caldera قرار است به عنوان یک بازی مستقل Warzone 2.0 تجربه شود و همه چیز از جمله پیشرفت، محتوا و به‌روزرسانی‌های آن جداگانه باشد. البته، بازیکنان می توانند امتیاز COD خود را بین دو بازی Warzone آینده انتقال دهند. طبق گفته Activision، Warzone Caldera شامل Rebirth Island و Fortune’s Keep نخواهد بود و طرفداران این نقشه‌ها می‌توانند انتظار پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی را در فصل‌های آینده Warzone 2.0 داشته باشند.

انتشار 16 نوامبر Warzone 2.0 مصادف با شروع فصل اول آن بازی و Modern Warfare 2 خواهد بود. در میان محتوای زیادی که Activision برای این فصل توسعه داده است، یک سیستم کاملاً جدید Battle Pass با پیشرفت آزادتر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. گیمرها

بخوانید  پیوستن بازیگران جدید به فصل چهارم سریال The Boys

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.