این هفته معاملات بسیار خوبی برای نینتندو سوییچ وجود دارد

علاوه بر همه رویدادهای رایگان B1G1 و B2G1، فهرست بلندبالایی از بازی‌های دیجیتال Switch را خواهید دید. این شامل Hyrule Warriors: Age of Calamity برای 42 دلار (کاهش 60 دلار)، Monster Hunter Rise + Sunbreak Bundle برای 40 دلار (به جای 60 دلار)، و استراتژی مثلث برای 42 دلار (به جای 60 دلار). این کاهش قیمت دیجیتال در 25 ژوئن کاهش می یابد، بنابراین زمان زیادی برای مرور کاتالوگ و یافتن چیزی که دوست دارید وجود دارد.

بسیاری از بازی های عالی دیگر در این هفته به فروش می رسند، و ما لیستی از معاملات مورد علاقه خود را در زیر گردآوری کرده ایم.

سایر کاهش قیمت قابل توجه عبارتند از Lego Star Wars: The Skywalker Saga برای 28 دلار، Persona 5 Strikers برای 35 دلار، و یک بزرگ بسته سوئیچ OLED که شامل Animal Crossing و چند لوازم جانبی فقط 380 دلار است.

اکنون واقعا زمان خوبی برای خرید یک بازی جدید سوییچ است، زیرا چندین خرده فروش در حال کاهش قیمت عناوین موفق هستند. بهتر از آن، تعداد انگشت شماری خرید وجود دارد، یک پیشنهاد رایگان برای بررسی دریافت کنید – به شما فرصتی می دهد کتابخانه سوئیچ خود را با قیمت ارزان پر کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.