کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty ویرگول | 1gamer

بزرگترین تغییر مجله خبری یک گیمر سوم کالاف موبایل اضافه شدن نقشه شهری میامی در حالت چند نفره بود. در این فصل کاراکتر‌های فوق‌العاده‌ جذابی به بازی اضافه شدند که حضور یک مهمان افتخاری در میان آن‌ها همه بازیکنان را شوکه کرد. شما میتوانید از قسمت فروشگاهِ داخل بازی با سی پیCall of Duty برای شخصیت خود سلاح های پیشرفته، مهمات و لباس مناسب برای محیط مبارزه خریداری کنید.

  • برای ساخت اکانت ابتدا به قسمت تنظیمات بازی بروید و از قسمت اکانت، در صورتی که از قبل اکانت فیسبوک داشته باشید، می­توانید بازی را نیز به اکانت فیسبوکتان متصل نمایید.
  • چگونه می توان اسکین کالاف دیوتی خریداری کرد ؟ برای اینکار شما به cp نیاز دارید.
  • سایت PersianGem.shop – پرشین جم دارای نماد اعتماد الکترونیک ارزانترین قیمتهای ممکن را برای سفارش سی پی اعمال کرده و با شارژ فوری امکان خرید را برای کاربران فراهم کرده است.

ویکتورشاپ از جمله معتبرترین فروشگاه‌های ارز و پول بازی‌های درون برنامه‌ای است که از سال 1398 آغاز به فعالیت کرده است. همچنین ویکتورشاپ این اطمینان را به شما می‌دهد که بدون هیچ شرایط سختی، به بیشترین امتیاز در بازی‌های خود برسید. تیم فارس گیمر ( فورتنایت فا سابق ) از اوایل ماه مهر سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد و اولین فروشگاه در ایران بود که فقط محصولات بازی پر طرف دار فورتنایت را عرضه میکرد. دلایلی بسیاری وجود دارد که این بازی را این چنین پرطرفدار کرده ، و در بین رقیب های خود در زمینه بازی های اکشن دارای بیشترین هوادار میباشد.

راهنمای پس از خرید

پس از خرید از سایت ایران موجو، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری با شماره‌های شرکت تماس بگیرید. اگر با وجود سابقه چندین ساله ایران موجو و نماد اعتماد الکترونیک باز هم نسبت به خرید آنلاین مشکوک هستید، می‌توانید با مشاهده نظریات مشتریان در صفحه محصولات با مجموعه ما بیشتر آشنا شوید و سپس تصمیم‌گیری کنید. نصب و اجرای بازی کاملا رایگان است اما برای خرید و ارتقای برخی از تجهیزات درون برنامه­ای می­‌بایست سی پی خریداری کنید و با استفاده از سی پی، تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. سایت PersianGem.shop – پرشین جم دارای نماد اعتماد الکترونیک ارزانترین قیمتهای ممکن را برای سفارش سی پی اعمال کرده و با شارژ فوری امکان خرید را برای کاربران فراهم کرده است.

بخوانید  خرید یوسی خرید یوسی پابجی موبایل ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی | 1gamer

آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون ایکس ویژن

سی پی کالاف یکی از دو واحد پولی بازی کالاف موبایل است که می توان از طریق پرداخت دلار تهیه نمود. واحد دیگر است که همان می باشد که این بخش فقط با بازی کردن و پیروزی قابل جمع اوری است و امکان خرید آن وجود ندارد. ارزش و تجهیزاتی که می‌توانید با خرید CP خریداری کنید بسیار بیشتر از C می‌باشد. در بازی کالاف دیوتی موبایل حالت‌ها و نقش‌های مختلفی برای بخش چند نفره وجود دارد که گیمرها می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. حالت‌های اصلی در این اثر Frontline ،Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Gunfight ،Kill Confirmed ،Hardpoint و Free for All هستند.

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44856

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. اگر مدل گوشی شما در لیست بالا موجود نبود ؛ از طریق کامنت این موضوع را اطلاع دهید تا اضافه شود. سپس باید تا انتهای آن دور منتظر بمانید و امیدوار باشید تا هم‌تیمی شما به تنهایی حریفان را بکشد وگرنه امتیاز آن دور را به حریف واگذار می‌کنید. نمی‌توانید اسلحه‌ دلخواه خود را انتخاب کنید؛ زیرا اسلحه شما به صورت خودکار پس از هر دور عوض می‌شود. فقط کشتن دشمنان کافی نیست؛ بلکه باید پلاک کشته‌شدگان را بردارید تا امتیاز آن‌ها را بگیرید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر