ماجراهای من با سوپرمن اکنون به شنای بزرگسالان می آید

در ابتدا قرار بود در سرویس استریم HBO Max برادران وارنر راه اندازی شود. Discovery و در Cartoon Network، My Adventures With Superman بیست نسخه از کلارک کنت (با صداپیشگی جک کوید)، لویس لین (آلیس لی) و جیمی اولسن را دنبال می کند که زندگی اجتماعی خود را با مشاغل خود در دیلی پلنت دستکاری می کنند. و کنت دیگر کار محافظ کلان شهر.

تصویر تبلیغاتی برای ماجراهای من با سوپرمن
تصویر تبلیغاتی برای ماجراهای من با سوپرمن

این پروژه ها شامل فیلم جدید سوپرمن به کارگردانی گان، سریال تلویزیونی آماندا والر و اقتباسی لایو اکشن از The Authority است. قبل از ورود این فیلم‌ها، می‌توانید منتظر اکشن چندوجهی با Flashpoint در ژوئن و Aquaman 2 در اواخر سال ۲۰۲۳ باشید.

چشم انداز جهان دی سی در دو ماه گذشته دستخوش تغییرات عظیمی شده است. با پایان یافتن دوره فعلی مجموعه فیلم های اسنایدرورس، آینده این دنیای کمیک اکنون توسط جیمز گان و پیتر سافران رهبری می شود که اخیراً برنامه 10 ساله خود را برای ساختن دنیای سینمایی بزرگ بعدی فاش کردند. 10 پروژه اول استودیو دی سی – پنج فیلم و پنج سریال تلویزیونی HBO Max – همگی در یک جهان اتفاق می‌افتند و زیر چتر خدایان و هیولاها قرار می‌گیرند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در سمت تولید، این سریال توسط کهنه کار دی سی سام رجیستر، جوزی کمپبل (ش-را و شاهزاده خانم قدرت)، جیک وایات (مهاجم زیم: وارد فلورپوس) و برندن کلاگر (ولترون: مدافع افسانه ای) تولید خواهد شد. این نمایش بعداً در سال 2023 و در «زمان پربیننده شنای بزرگسالان» خواهد آمد و در بلوک تونامی تکرار خواهد شد. طرفداران شوالیه تاریکی نیز از قلم نیفتاده اند، اوایل امسال تایید شد که Batman: The Caped Crusader در Prime Video اولین بار خواهد بود.

بخوانید  اولین بازی بسیار خوب آواتار 2 در باکس آفیس جهانی

The Man of Steel اواخر امسال به پرده های کوچک بازمی گردد، زیرا Adult Swim اعلام کرده است که مجموعه انیمیشنی جدید My Adventures With Superman را پخش خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر