اولین بازی بسیار خوب آواتار 2 در باکس آفیس جهانی

عکس هایی از فیلم آواتار: راه آب

همچنین فیلم Avatar: The Way of Water امتیاز سینمای A را از مردم دریافت کرد که نشان دهنده استقبال مردم از این فیلم است. قسمت اول فیلم آواتار هفت هفته است که در صدر باکس آفیس قرار دارد و مشخص است که فیلم آواتار 2 می تواند به چنین رکوردی برسد وگرنه داستان برای این فیلم متفاوت خواهد بود. فیلم آواتار 2 پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای جهان است و موفقیت این فیلم و قسمت سوم آن تاثیر زیادی در ساخت قسمت چهارم و پنجم فیلم آواتار خواهد داشت.

فروش بین‌المللی آواتار 2 در باکس آفیس نیز چشمگیر بود، به طوری که این فیلم در کشورهای دیگر 300.5 میلیون دلار و مجموعاً 434.5 میلیون دلار در هفته اول اکران در سراسر جهان به دست آورد. آواتار: راه آب، به مدت 3 ساعت و 12 دقیقه، در 4202 سینما در آمریکای شمالی اکران شد و مجموع فروش فیلم های دیزنی در سال 2022 را به بیش از 4 میلیارد دلار رساند.

آواتار 3 در 20 دسامبر 2024 (30 دسامبر 1403)، آواتار 4 در 18 دسامبر 2026 (27 دسامبر 1405) و آواتار 5 در 22 دسامبر 2028 (2 دسامبر 1407) اکران خواهد شد. ). او مسئولیت کارگردانی تمام قسمت های جدید آواتار را بر عهده دارد. جیمز کامرون خواهد بود. کامرون علاوه بر کارگردانی با جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنوهمچنین نگارش چهار دنباله فیلم آواتار را بر عهده دارد.

فیلم آواتار: راه آب به کارگردانی جیمز کامرون توانست در گیشه جهانی بازی قدرتمند و درخشانی داشته باشد.

سرانجام فیلم آواتار: راه آب که با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد، وارد اکران شد و حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیونآواتار 2 شروعی قدرتمند در باکس آفیس جهانی داشت. به گزارش ددلاین، فیلم آواتار: راه آب در سه روز اول اکران خود توانست 134 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکا بفروشد. در مقام مقایسه، فیلم آواتار در سه روز اول اکران خود در سال 2009 حدود 77 میلیون دلار فروش داشت و حالا دنباله آن تنها در یک هفته توانسته از مرز 100 میلیون دلار عبور کند.

بخوانید  Xbox Game Pass Loses 7 More Games Soon, Including Multiple Battlefield Games

سام ورثینگتون، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استیون لانگ، سیگورنی ویور، سی سی سی پوندر، کلیف کورتیس، دیلیپ رائو، جولز دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، دی گلو، فیلیپ ایوانز جونیور، برندن کاول، وین دیزل، میشل یوه، جمین کلمنت و قهرمان جکاز جمله بازیگرانی هستند که در هر چهار دنباله فیلم آواتار حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.