رونمایی از بازی های رایگان سرویس PlayStation Plus Essential در آوریل 2023

علاوه بر این، کاتالوگ بازی های Plus Extra و Premium اخیرا در ماه مارس رونمایی شد که شامل آثاری مانند Uncharted: Legacy of Thieves Collection، Ghostwire: Tokyo و Street Fighter V است. در نهایت، این شرکت ژاپنی اعلام کرد که سرویس PlayStation Plus Collection خواهد بود. در ماه مه متوقف شد. این سرویس در سال 2020 راه اندازی شد و شامل 19 بازی PS4 برای کاربران پلی استیشن 5 پلاس است.

لازم به ذکر است که در ماه مارس Battlefield 2042 برای PS4 و PS5 و دو بازی Minecraft Dungeons و Code Vein برای پلی استیشن 4 رایگان شدند. این سه بازی تا 14 آوریل (3 آوریل) می توانند به حساب کاربری بازیکنان اضافه شوند. Plus Essential پایین ترین سطح سرویس پلی استیشن پلاس است که هر ماه چند بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پس از پایان دوره رایگان این آثار، بازیکنان همچنان فرصت تجربه آنها را دارند. مشروط بر اینکه مشترک سرویس پلاس باشید. شایان ذکر است که این بازی های رایگان برای هر سه سطح پلی استیشن پلاس شامل Essential، Extra و Premium در دسترس هستند.

با اعلام رسمی شرکت سرگرمی تعاملی سونی، در ماه آوریل 2023، به جز بازی Meet Your Maker برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 که در سرویس Essential Tier PlayStation Plus معرفی شده بود، دو بازی Sackboy: A Big Adventure و Tails of Iron نیز برای کاربران پلاس این دو براکت منتشر خواهند شد. این کارهای روزانه 15 آوریل تا 11 می (4 فروردین تا 1 اردیبهشت) قابل دریافت است.

بخوانید  Destiny 2 در فصل 21 سلاح های Strand بیشتری دریافت می کند

سونی رسما سه بازی رایگان PlayStation Plus Essential را در ماه آوریل معرفی کرد 2023 رونمایی شده است.