فیل اسپنسر می گوید مایکروسافت هیچ برنامه ای برای Xbox Game Pass در پلی استیشن و نینتندو ندارد



فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ گفت که این شرکت “هیچ برنامه ای” برای آوردن Xbox Game Pass به پلی استیشن یا نینتندو ندارد. این تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که تیم استوارت، مدیر مالی ایکس‌باکس، گفت که مأموریت مایکروسافت این است که Xbox Game Pass را به هر صفحه‌ای که می‌تواند بازی کند، از جمله پلی‌استیشن و نینتندو، بیاورد.

آنچه در اینجا به نظر می رسد در تضاد است، تمایز بین “طرح” و “ماموریت” است. ممکن است مایکروسافت در ماموریتی برای گسترش Game Pass به هر صفحه‌ای که قابل تصور باشد، باشد، اما یک “طرح” نشان می‌دهد که این چیزی است که مایکروسافت فعالانه روی آن کار می‌کند. و همانطور که اسپنسر می گوید، در حال حاضر هیچ برنامه ای برای معرفی Game Pass به پلتفرم های رقیب وجود ندارد.

در حال پخش: نمای کلی Xbox Game Pass Core

اسپنسر گفت: “من با این شروع می‌کنم که ما هیچ برنامه‌ای برای آوردن Game Pass به پلی‌استیشن یا نینتندو نداریم. این در برنامه‌های ما نیست.” Windows Central. آنچه من می خواهم روی آن تمرکز کنم این است که چگونه به نوآوری برای افرادی که به پلتفرم سخت افزاری ما متعهد هستند ادامه دهیم؟ و چگونه ادامه دهیم تا مطمئن شویم که آنها نسبت به سرمایه گذاری خود در چیزی که ما ساخته ایم احساس خوبی دارند. “.

اسپنسر اضافه کرد که انتظار دارد Game Pass به رشد خود ادامه دهد و افزود که “بخش مهمی از هویت کنسول ایکس باکس” است، اما نقشی را در رایانه شخصی و فضای ابری نیز دارد.

اسپنسر گفت: «ما همچنان به دنبال راه‌های جدید برای نوآوری در مجموعه بازی‌ها و پلتفرم خود هستیم.

اسپنسر سال هاست که گفته است که می خواهد Game Pass را به پلتفرم های بیشتری بیاورد. در سال 2018، اسپنسر گفت که “چشم انداز بلندمدت” مایکروسافت این است که Game Pass را به “هر دستگاهی” بیاورد. توجه داشته باشید که در آن زمان، اسپنسر از کلمه “طرح” استفاده نکرد، بلکه از چیزی مبهم استفاده کرد.

در هر صورت، Game Pass یک تغییر پارادایم برای Xbox است. هر بازی ساخته شده توسط خود مایکروسافت در روز اول به Game Pass می‌آید و شامل نسخه‌های جدید بزرگی مانند Starfield و احتمالاً Call of Duty در سال 2024 پس از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت می‌شود. اشتراک Game Pass Ultimate همچنین دسترسی به جریان ابری را فراهم می کند، به این معنی که می توانید Starfield را در تلفن خود بازی کنید (این که آیا این یک تجربه خوب است یا نه، سوال دیگری است).

بخوانید  تایید ساخت بازی Iron Man در استودیو موتیو

طبق آخرین شمارش مایکروسافت، Game Pass 25 میلیون مشترک داشت، اما استوارت گفت این هفته این تعداد در حال افزایش بوده است. در ماه سپتامبر، تمام اعضای Xbox Live Gold به طور خودکار به Game Pass Core تبدیل شدند که بدون شک منجر به رشد شدید مشترکین شد.

کاتالوگ Game Pass دوازده عنوان را در نیمه اول دسامبر اضافه می کند، در حالی که مشترکین Core بازی های جدید را نیز دریافت می کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر