فصل دوم سریال The Last of Us این بازیگر را جسی شناخت


یانگ مازینو بازیگر بیف در فصل دوم اقتباس تلویزیونی The Last of Us نقش جسی را بازی خواهد کرد.

شبکه HBO اخیرا از بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us رونمایی کرد و حالا نوبت به معرفی این بازیگر برای یکی دیگر از شخصیت های مهم آن سریال رسیده است. همانطور که ورایتی گزارش داد، مازینو جوانبازیگر سریال کوتاه مدت بیف نتفلیکس در نقش جسی بازی خواهد کرد. استیون چانگ او مسئول صدای جسی در The Last of Us Part 2 و جاسپر جئون مدل این شخصیت در بازی بود.

جسی دوست و متحد الی، دینا و بقیه ساکنان جکسون است و نقش مهمی در دنباله Last of Ace ایفا می کند. کریک مازن و نیل دراکمنسازندگان The Last of Us درباره انتخاب این بازیگر گفتند: یانگ از آن دست بازیگرانی است که با دیدن کارش نمی توان از کنارش گذشت. ما بسیار خوش شانس هستیم که او را در هیئت داریم و نمی توانیم منتظر باشیم تا تماشاگران شاهد درخشش یانگ مازینو در این نمایش باشند.”

مدتی پیش، کریگ مازن تایید کرد که تولید فصل دوم سریال The Last of Us از 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد. کریگ مازن می گوید احتمال رخدادهایی در فصل دوم سریال The Last of Us وجود دارد که با The Last of Us Part II بسیار متفاوت است. به خصوص که داستان این بازی در چندین فصل روایت خواهد شد. مجری برنامه گفت که هیچ یک از شخصیت های سریال در امان نخواهند بود و “این احتمال وجود دارد که هر کسی در هر زمانی بمیرد.”

بخوانید  ادغام نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی ها در آپدیت جدید پلی استیشن 5

اگرچه فصل اول سریال The Last of Us داستان اولین بازی این مجموعه را روایت می کند، اما ظاهرا فصل دوم تمام اتفاقات The Last of Us Part 2 را پوشش نمی دهد و داستان بازی دوم در چندین فصل روایت می شود. . . نیل دراکمن تایید کرده است که با وجود جهش زمانی بین دو بازی این سری، انتخاب الی در این مجموعه تغییر نخواهد کرد. در گذشته، نیل دراکمن تایید کرده بود که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس ساده نخواهد بود.

فصل اول The Last of Us پس از پخش در ژانویه 2023 با استقبال خوبی روبرو شد و هر قسمت به طور متوسط ​​30 میلیون بیننده داشت. HBO پس از پخش قسمت دوم فصل اول سریال را برای فصل بعد تمدید کرد. چندی پیش، HBO تایید کرد که فصل دوم Last of Ace قرار است در سال 2025 پخش شود و تریلر جدیدی را به برخی از آخرین تولیدات این کانال در سال 2024 نشان دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر