سازندگان بازسازی Dead Space ایده هایی برای آینده این مجموعه دارند

به نظر می رسد قبل از اینکه استودیو Motive اطلاعاتی در مورد تصمیم خود در مورد آینده سری Dead Space منتشر کند، طرفداران سرنخ هایی را در بازی جدید خود پیدا کردند. اخیراً یک easter egg در حالت جدید بازی More of the Dead Space بازسازی شده است که به این موضوع اشاره می کند. امکان بازسازی نسخه دوم این سری.

در همین راستا اخیرا فیلتهیه کننده سریال Dead Space اخیرا در مصاحبه ای با GQ گفت که او و دیگر سازندگان بازسازی استودیو Motive علاقه مند به ماجراجویی های بیشتری در این مجموعه هستند. آنها در حال حاضر ایده هایی در مورد چگونگی انجام آن دارند. به گفته Descharme، در آینده نزدیک جلسه ای در داخل EA برای بحث در مورد آینده این سری برگزار خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

چند روزی از انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space می گذرد و طرفداران این سری هنوز مطمئن نیستند که آیا بازسازی نسخه بعدی را خواهند دید یا EA نسخه جدیدی را عرضه خواهد کرد. با توجه به محبوبیت این IP در بین گیمرها و کیفیت قابل توجه بازسازی مورد تحسین اولین نسخه، جای تعجب نیست که در آینده شاهد برداشت دیگری از سری Dead Space باشیم.

دچارمز در پاسخ به این سوال که آیا Studio Motive قصد دارد کار روی مجموعه Dead Space را ادامه دهد، گفت: “این قطعاً امید ماست.” منو رومن کامپوس اوریولا، [کارگردان خلاق] ما مشتاقیم که فضای مرده را بیشتر کاوش کنیم، و در اینجا چند ایده وجود دارد. ما این هفته را به پایان می‌رسانیم و مطمئن می‌شویم که راه‌اندازی بازی بدون مشکل پیش می‌رود و تا حد ممکن مشکلات فنی کمتری وجود دارد. سپس به تعطیلات می‌رویم و جلساتی را برای گفتگو با EA در مورد آینده سریال شروع می‌کنیم.”

بخوانید  قلب اتمی هر آنچه که باید بدانید

اگرچه تنها چند روز از انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space می گذرد، اما این بازی به موفقیت های بزرگی دست یافته است. علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، این بازی پس از انتشار به تعداد بازیکنان همزمان قابل توجهی در فروشگاه Steam دست یافت و در نمودارهای فروش این هفته به خوبی ظاهر شد. Dead Space Remake بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X Xbox Series S برای گیمرها در دسترس است.

به نظر می رسد توسعه دهندگان بازسازی Dead Space ایده هایی برای آینده این مجموعه ترسناک دارند.