سازنده Weird West بازی نقش‌آفرینی اول‌شخص می‌سازد

رافائل کولانتونیو، مدیر WolfEye اطلاعات بیشتری از بازی بعدی این استودیو را با انتشار تصاویر جدیدی در اختیار طرفدارها قرار داد.

استودیو WolfEye در سال ۲۰۱۹ توسط رافائل کولانتونیو، مؤسس استودیو آرکین، تأسیس شد و اولین بازی آن‌ها به‌صورت مستقل در سال ۲۰۲۲ با نام Weird West دردسترس گیمرها قرار گرفت؛ اثری که در زمره آثار اکشن و نقش‌آفرینی قرار گرفت و المان‌های Immersive Sim داشت. با اینکه اطلاعات کاملی از بازی بعدی این استودیو در دست نیست، جزئیات جدیدی از آن منتشر شده است.

رافائل کولنتونیو با انتشار تصاویر جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از اطلاعات جزئی بازی بعدی این استودیو (که در حال نمایش آن‌ به ناشران در GDC است) پرده برداشت. در یکی از آن‌ها تصویر هنری پروژه بعدی ولف‌آی درکنار عبارت «یک اثر نقش‌آفرینی، علمی-تخیلی و رترو» به چشم می‌خورد. همچنین در تصویر دیگر علاوه‌بر این عبارات به اول شخص بودن این بازی نیز اشاره می‌شود.

استودیو WolfEye در حال نمایش بازی بعدی

استودیو WolfEye در GDC

هنوز مشخص نیست که WolfEye چه زمانی از پروژه بعدی خود رونمایی خواهد کرد، اما قطعا تغییر رویکرد این استودیو از ویرد وست (که یک اثر با نمای دوربین بالا به پایین بود) به اثری با دوربین اول-شخص و فضای علمی-تخیلی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از بازی منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر بازی Sherlock Holmes: The Awakened منتشر شد