تریلر Avatar: Frontiers of Pandora در Ubisoft Forward ارائه شد

جیمز کامرون، خالق فیلم‌های آواتار، پس از انتشار ویدیو در این مراسم حاضر شد و آخرین ساخته‌های یوبی‌سافت و استودیو Massive را توضیح داد. طبق توضیحات کامرون، داستان Avatar: Frontiers of Pandora کاملاً بدیع و جدید است و طرفداران منتظر مکان ها و اتفاقات جدیدی در این بازی هستند و در ادامه کارگردان بازی داستان جدید و ماجراهای کشف نشده این بازی را توضیح داد. و گیم پلی اول شخص بازی و جهان باز آن را توضیح داد. همچنین با اشاره به زمان عرضه بازی در تاریخ 7 دسامبر سال جاری، بخش هایی از گیم پلی، داستان و جهان باز بازی به نمایش گذاشته شده است.

در جریان رویداد Ubisoft Forward، توسعه دهندگان استودیو Massio از تریلر جدیدی از Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کردند. بازی Avatar: Frontiers of Pandora در استودیو بازی Massive Entertainment یوبی سافت در حال توسعه است و قرار است در تاریخ 7 دسامبر سال جاری برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه شود.

در جریان رویداد امشب یوبی‌سافت فوروارد، تریلر جدیدی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد که علاوه بر صحنه‌های اکشن و کات سین‌های بازی، تاریخ انتشار و جزئیات زیادی از گیم‌پلی آن را در بر می‌گیرد.

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

دانلود از آپارات

در زیر می توانید نگاهی به تریلر فیلم Avatar: Frontiers of Pandora بیندازید:

دانلود از آپارات

بخوانید  بسته های استارت و تقویت کننده دیزنی لورکانا دارای تخفیف هستند

سلاح‌ها و سبک‌های مختلف مبارزه، قدرت‌های مافوق بشری و توانایی طراحی و ساخت سلاح‌ها و تجهیزات جدید با استفاده از منابع پاندورا و پیشرفت مهارت بازیکن در طول گیم‌پلی از جمله جزئیاتی است که در ویدیوی گیم‌پلی ذکر شده است. همچنین گفته شد که بازیکنان می توانند بازی را در کمپین تک نفره یا با دوستان خود در قسمت Co-op تجربه کنند.

همچنین در ادامه ویدیوی گیم پلی بازی را مشاهده می کنیم که قصد بررسی آن را داریم:

دنیای پاندورا بسیار بزرگ و سرزنده است، با پوشش گیاهی گسترده و موجودات مختلف برای تعامل. در قلب این دنیای بکر و ناشناخته، داستان جدید و هیجان انگیزی در انتظار بازیکنان است که طبق معمول حول محور حمله نیروهای RDA به پاندروا و وظیفه شما برای محافظت از آن می چرخد.

در نهایت، نظرات خود را در مورد آن با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر