تریلر معرفی انیمه Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix


انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix تلفیقی از دنیای Far Cry و سبک پاپ آرت دهه 90 را به طرفداران ارائه می دهد.

دقایقی پیش و در جریان رویداد Ubisoft Forward 2023، یوبی سافت و نتفلیکس تریلری از سری انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix منتشر کردند.

هنوز اطلاعات کمی از داستان این انیمه 6 قسمتی در دسترس است، اما سازندگان می گویند که داستان Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix از شخصیت ها و داستان بازی محبوب Far Cry 3: Blood Dragon الهام گرفته شده است. یک سرباز ابرقهرمانی به نام Dolph Laserhawk با تبلیغات و فساد گروه تروریستی حاکم بر منطقه در کشوری جدید به جای ایالات متحده که اکنون به عنوان Eden شناخته می شود مبارزه می کند. می توانید اولین تریلر این مجموعه انیمیشنی را که اواخر تابستان امسال از نتفلیکس پخش می شود، تماشا کنید.

دانلود از آپارات

ادی شنکار، تهیه کننده انیمه محبوب نتفلیکس Castlevania، به عنوان خالق و تهیه کننده این انیمیشن شناخته می شود. علاوه بر این، Nathaniel Curtis از سری Witcher: Blood Origin صداپیشگی Dolph Laserhawk را بر عهده داشته و هنرمندانی از بازی‌های Watch Dogs 2 و Assassin’s Creed Valhalla صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سری بیگانه FX ستاره چرخ زمان را اضافه می کند