بینندگان سریال The Last of Us با پخش قسمت 4 بیشتر شد

قسمت چهارم سریال The Last of Us شبکه HBO در اولین روز پخش به 7.5 میلیون بیننده رسید و توانست رکورد جدیدی را در زمینه رشد بیننده ثبت کند.

قطار موفقیت سریال Last of Us قرار نیست به این زودی متوقف شود. این اقتباس تلویزیونی با هر قسمت موفقیت بیشتری کسب می کند و قسمت چهارم با رسیدن به بیشترین تعداد بیننده در دور اول پخش، دستاورد قابل توجهی برای سازندگان محسوب می شود. بر اساس گزارش گروه نیلسن و HBO، اپیزود 4 در روز اول پخش 7.5 میلیون بیننده جذب کرد که افزایش 17 درصدی نسبت به قسمت سوم و 60 درصد افزایش نسبت به قسمت ابتدایی داشت.

شبکه HBO اخیرا اعلام کرده است که قسمت پنجم سریال The Last of Us به دلیل بازی Super Bowl زودتر از همیشه پخش خواهد شد. به طور معمول، طرفداران باید منتظر بمانند تا قسمت بعدی سریال Last of Ace صبح دوشنبه پخش شود، اما قسمت 5 با عنوان دوام بیاور و زنده ماندن ساعت 5:30 صبح روز شنبه 22 بهمن به وقت ایران پخش خواهد شد. جرمی وب وظیفه رهبری و کریگ مازن آنها مسئول نوشتن قسمت آینده بودند.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us از HBO و Sony می خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه خالی از سکنه نجات دهد. چیزی که در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید کل ایالات متحده را طی کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

بخوانید  مشخصات CPU اقتصادی و ۴ هسته‌ای Core i3-13100 از نسل جدید

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر