اد هلمز توضیح می دهد که چگونه «گردباد شهرت» پس از فیلم های خماری بر زندگی او تأثیر گذاشت

اما، هلمز افزود، او احساس می کند “برای این کار بسیار خوش شانس است، زیرا شخصیت عمومی من به تدریج افزایش یافته است.” هلمز گفت که آفیس و دیلی شو فقط یک “سطح اسباب بازی” از شهرت را به او پیشنهاد کردند، اما The Hangover یک “سطح کاملاً جدید بود… خیلی هیجان انگیز بود، و از جهاتی دیگر در آن یک خوش شانس بودم – 10). میلیون‌ها راه که من خوش شانس بودم – آیا این برادلی بود [Cooper] و زک [Galifianakis] و من قبل از آن همه در یک سطح بودم، بنابراین همه با هم از آن عبور می کردیم. اگر آن بچه ها نبودند، فکر نمی کنم عاقل می ماندم. همه ما مجبور بودیم… همدردی کنیم و خودمان را بسنجیم. »

اد هلمز (دفتر) در باز شد پادکست کانن اوبراین به یک دوست نیاز دارد در مورد اضطراب شدیدی که پس از نمایش کمدی موفق سال 2009 به نام خماری احساس کرد. هلمز به مجری سابق اواخر شب گفت که این فیلم – درباره گروهی از دوستان که با عواقب برخی از انتخاب‌های بد زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند – تبدیل به یک فیلم موفق در باکس آفیس شد که او را وارد یک «گردباد شهرت» کرد که «بسیار طاقت‌فرسا بود».

هلمز گفت: «من واقعاً احساس اضطراب و آشفتگی هویتی زیادی داشتم سرگرمی هفتگی). “یکی از احمقانه ترین چیزها در مورد جهش عظیم به سمت ستاره شدن مانند این است – و من فکر می کنم این چیزی است که افرادی که هرگز با آن برخورد نکرده اند یا به آن نزدیک شده اند هرگز نمی توانند درک کنند – این فقط از دست دادن کامل اطراف شما است. تو آدم معروفی هستی، نمی‌توانی فقط در بار نشسته و انتظار داشته باشی که عادی باشد.»

بخوانید  ساخت انیمیشن سوزومه پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن

فیلم‌های خماری چنان موفقیت‌آمیز بودند که در سال‌های 2009 تا 2013 سه‌گانه فیلم را رهبری کردند و 1.42 میلیارد دلار فروش داشتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.