ساخت انیمیشن سوزومه پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن

فروش بسیار موفق انیمه Suzume همچنان ادامه دارد و حالا این انیمه به پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن رسیده است.

انیمه Suzume پیش از این به رتبه پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ ژاپن رسیده است و با پشت سر گذاشتن انیمه Jujutsu Kaisen 0 دومین فیلم پرفروش ژاپن در سال 2022 شد که تنها انیمه وان از آن پیشی نمی گیرد. قطعه فیلم روژ. علاوه بر این، انیمه Suzume اکنون نهمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای ژاپن است. انیمه Your Name در رتبه پنجم و انیمه Weathering With You در رتبه چهاردهم لیست پرفروش ترین فیلم های تاریخ ژاپن قرار گرفته اند و اکنون دو انیمه Shinkai باید برای رتبه چهاردهم با هم رقابت کنند.

انیمه Suzume داستان دختری 17 ساله به نام سوزومه را دنبال می کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می کند. روزی مسافر جوانی به او می گوید که به دنبال دری می گردد و این برای همیشه زندگی او را تغییر می دهد. مرد جوان را به سمت کوه ها دنبال می کند که در آن یک دروازه قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است. انیمه Suzume در آوریل آینده در آمریکا و کشورهای اروپایی اکران خواهد شد.

انیمه Suzume no Tojimari

انیمه جدید سوزوم ماکوتو شینکای، او کارگردان انیمه Your Name و انیمیشن Weathering With You است که در ماه نوامبر در ژاپن منتشر شد. نانوکا هارا به عنوان سوزومه ایواتو، هوکوتو ماتسومورا، اری فوکاتسو، شوتا سامتانی، سیری ایتو، کانا هانازاوا، ماتسوموتو کوشیرو IX، ریونوسوکه کامیکی، ایمی، کوتونه هاناسه و ان یامانه از جمله صداپیشگان انیمه سوزومه هستند.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 -- Here's What To Expect In Season 1

انیمه جدید سوزوم ماکوتو شینکای، او کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You است که در ماه نوامبر در ژاپن منتشر شد و فروش بسیار موفقی داشت و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونفروش بسیار موفق این انیمه همچنان ادامه دارد. بر اساس آمار جدید منتشر شده، روز یکشنبه مجموع فروش بلیت های انیمه سوزوم از 10.48 میلیون بلیت فراتر رفت، به طوری که مجموع فروش انیمه سوزوم به 13.93 میلیارد ین یا 103.92 میلیون دلار افزایش یافت.