یوبی سافت در E3 2023 حضور خواهد داشت


یوبی سافت تایید کرده است که اگر رویداد E3 در آینده برگزار شود، دموهای زیادی در آنجا خواهد بود.

در حال حاضر، سوالات زیادی در مورد رویداد آینده E3 و احتمال موفقیت برگزارکنندگان آن در بازگرداندن محبوبیت گذشته پرسیده می شود. اما اگر این رویداد در سال 2023 برگزار شود، یوبی سافت حضور خواهد داشت. در جریان آخرین گزارش مالی سه ماهه یوبی سافت، مدیر عامل این شرکت فرانسوی، ایو گیمو، درباره احتمال حضور در E3 گفت: “اگر E3 اتفاق بیفتد، ما آنجا خواهیم بود و چیزهای زیادی برای نشان دادن خواهیم داشت.”

با توجه به اینکه تاییدیه های رسمی زیادی مبنی بر برگزاری E3 در سال جاری منتشر شده است، این اظهارات یوبی سافت که حضور یوبی سافت در این رویداد را شرط برگزاری آن می دانست، باعث سردرگمی شد. طبق اطلاعات رسمی، این رویداد قرار است از 23 ژوئن 1402 (13 ژوئن 2023) آغاز و به مدت سه روز ادامه یابد. اگرچه بعید است تعدادی از شرکت‌های بزرگ بازی در این رویداد حضور داشته باشند، اما برگزارکنندگان می‌گویند که بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان بزرگ علاقه خود را برای حضور در E3 ابراز کرده‌اند.

در مورد آنچه Ubisoft قصد دارد در رویداد E3 آینده نشان دهد، باید منتظر ماند و دید. یوبی‌سافت بازی‌های متعددی از جمله Assassin’s Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، The Crew Motorfest و Skull and Bones را معرفی کرده است که هنوز در دست توسعه هستند. طرفداران منتظر اخبار بیشتر و پیش نمایش برخی از این بازی ها هستند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  توسعه دهنده Lies of P خوشحال است که این بازی را در Game Pass منتشر می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر