عرضه پنج بازی ارباب حلقه ها در سال مالی آینده

در آگوست سال گذشته، Embracer Group اعلام کرد که سری Middle-earth و IP Lord of the Rings را خریداری می کند. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که نگاه بلندمدتی به این مالکیت معنوی دارد و می‌خواهد بهترین استفاده را از آن ببرد. در حالی که هنوز جزئیات کمی در مورد برنامه های Embracer برای ارباب حلقه ها فاش نشده است، به نظر می رسد این شرکت برنامه های کوتاه مدت خود را اعلام کرده است.

تلاش گولوم برای یافتن حلقه قدرت در ارباب حلقه ها: گولوم
آمبریسر توضیح داد: «خرید این فرنچایز علاقه زیادی را در میان توسعه‌دهندگان داخلی و شرکای خارجی برای توسعه محصولات ارباب حلقه‌ها در قالب‌های رسانه‌ای مختلف ایجاد کرده است. در حال حاضر، پنج بازی توسط شرکای خارجی ما در دست توسعه است و در سال مالی 2023-2024 منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

گروه Embracer تایید کرده است که پنج بازی جدید از ارباب حلقه ها IP در سال مالی آینده بین آوریل 2023 و مارس 2024 منتشر خواهد شد.

تاکنون چهار عنوان از این پنج عنوان در دست توسعه به طور رسمی معرفی شده اند، از جمله The Lord of the Rings: Gollum از Daedalic Studio و Nacon، بازی موبایل The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth از Electronic Arts. بازی op و The Survival of The Lord of the Rings: Return to Moria از استودیوی Free Range Games و شرکت انتشاراتی North Beach Games و بازی Middle-earth بی نام از استودیوی Weta Workshop و شرکت انتشاراتی Private Division است.

بخوانید  بازی Palworld رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان Counter Strike 2 را شکست

گروه Embracer در آخرین گزارش مالی سه ماهه خود تأیید کرد که پنج بازی از سری ارباب حلقه ها را برای عرضه در سال مالی 2023-2024 آماده خواهد کرد. این سال مالی از آوریل 2023 تا مارس 2024 ادامه خواهد داشت و بازی های اعلام شده توسط شرکای خارجی Ambrisser توسعه خواهند یافت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر